thanks, we zijn die dag 11 jaar bij elkaar, vandaar de datum. Ik hoop wel dat het een beetje warm is. Augustus vorig jaar was niet zo'n mooie maand.
Ik zal heel hard voor je hopen dat het een beetje warm is maar boven de 25 graden is niet toegestaan! Die eis heb ik al ingedient. Ik hou nu al mega veel vocht vast! haha
ja dat snap ik is ook niet lekker. Maar hoeft van mij ook niet megawarm. Klotsende oksels op je bruiloft is ook not done denk ik Maar zo rond de 25 is een mooie temp, dan komt het jurkje van ons meisje ook goed uit.
En wat draag je dan als je tijdens de bruiloft van je zwager, 36 weken zwanger bent en dus DIK loopt ?? Ik ben nu alle positiekleren site's aan t afstruinen. Maar kanniet echt iets leuks vinden. Binnen kort ga ik een dag naar Utrecht (hoog catherijne) weet iemand een leuk adresje daar?
ik trek eigenlijk ook altijd een jurkje aan met een vestje, en lage hakjes. Laatste keer een mooie zwierige paarse met een getailleerd zwart vestje. Had mn haar een kant op gekamt, een scheiding erin, en dan een knot niet al te netjes maken, grote paarsroze bloem erin. Heb er veel complimentjes over gehad Trouwens gekocht bij Wai Wurrie (.nl???)
Ik lees even mee, m'n beste vriendinnetje gaat in juni trouwen. Het wordt geen heel chique bruiloft, maar een mooi jurkje wil ik wel aan. Hier hebben ze wel leuke jurkjes vind ik!
Jurkje wordt inderdaad veel gedaan, ik heb zelf ook weleens een sjiek rokje gedaan met een blazertje met korte mouw er op. Niet al te hoge hakken i.v.m het warme weer&wat opgezette voeten&nog willen dansen (of juist een extra paar mee). Klein tasje erbij, sieraden niet over the top en dan ben je er helemaal klaar voor. Steps heeft superleuke jurkjes, het gevaar vind ik is dat iedereen zegt: je moet naar de Steps, waardoor je dus wel het risico loopt dat er nog iemand anders in jouw jurkje rond loopt Hou ik persoonlijk niet van dus ik zou zelf voor iets aparters gaan maar das ieder voor zich natuurlijk. Wit is inderdaad redelijk not done en zwart is ook niet gebruikelijk, al vind ik dat laatste wel weer leuk als je het met heel veel kleur en vrolijke accessoires combineert.
Steps heeft inderdaad superleuke jurkjes, maar vorig jaar had ik een bruiloft waar 3!!! mensen met hetzelfde jurkje van Steps aanliepen en nog eens 2!! anderen ook met hetzelfde jurkje van Steps. Das dan wel weer jammer.
Hmmm dat is inderdaad een goede! Ben ook niet zo van in hetzelfde lopen als de menigte dus inderdaad dan maar even verder kijken Wai wurrie nooit van gehoord maar ga gelijk even neuzen! En van de schoenen is inderdaad een goede tip! Ik ben zelf nogal van de stilleto's maar voor een hele dag is dat inderdaad misschien niet praktisch! Thanks Girls