Onze zoon is eind januari geboren en ik had ook overslag rompertjes lange mouwen. Maat 50 hadden wij te weinig van, ml is een dag na de geboorte naar de Prenatal gegaan en heeft bij gekocht. Onze man was echt niet klein bij de geboorte: 51 cm en woog 3570 gram. Maar niks aan de hand joh. In de wasmachine, droger aan, maar is ook zo droog aangezien overal in huis de kachel brand... ook op je slaapkamer hahaha. Ik vond boxpakjes met vaste sokken ideaal. Bij losse sokken gingen die altijd over die broekjes en anders verliezen ze ze... En neem niet van die dikke sokken, die ben je zo kwijt, daar lag de la vol mee. Wij hadden ook van die elastische van de Hema, die zaten goed. En let er bij sokjes op dat er geen losse draadjes in zitten. Dit gaat wel eens fout, draadje draait om teentje vast en dat ontdek jij in dat geval te laat... Super zielig. dus draadjes eruit knippen. Is vaak bij de sokjes met print. Geen stugge kleertjes, lekker zachte kleertjes, broekjes enz... Geen spijkerbroekjes, zit helemaal niet lekker lijkt mij op dat veel te dunnen huidje. Wij hadden in het begin een Puckababy, mini, een lakentje en daar overheen een dekentje. Wij hebben het dekentje van baby's only... Maar dat is je eigen voorkeur. Te schattig en meneer sliep super. Toen hij begon te draaien, eruit en in een slaapzak. Daar doe ik eigenlijk niks overheen. Is het koud, lange mouwen romper is het warm, korte of geen mouwen. Dit alles is mijn ervaring, kijk wat je kan gebruiken en nog een voorspoedige zwangerschap.