We hadden wel trouwkleding en ringen. Wel een budgettrouwjurk uitgekozen (was 500 euro, vondt het echt zonde om er teveel aan uit te geven). We hadden de mazzel dat de gemeente een trouwlocatie in een klein landhuis heeft. Daar was de ceremoni en hebben we taart met champagne gekregen. Terwijl wij foto's maakten in de bijbehorende kasteeltuin gingen de gasten alvast naar ons huis. Daar werden ze opgevangen met hapjes en drankjes. We hebben vervolgens met onze gasten in de achtertuin een heerlijke bbq gehad. Versiering Ali en een hele gezellige knutsel middag met m'n zusje. Tafels, stoelen, bestek e.d. allemaal gehuurd. Servies mocht ook gewoon weer vuil terug. Door het klein te houden was ook iedereen daggast dat vond ik wel heel fijn. Het enige wat ik heel vervelend vond is dat vooral familie er een mening over moest hebben wie we uitnodigden "je kan tante marie toch niet overslaan?". We bleven uitleggen dat we toch echt alleen de mensen gingen uitnodigen die we zelf leuk vinden en niet tante marie die ik hooguit 1x per jaar gedag zeg op een verjaardag van pa en vervolgens niet eens spreek. Als we het nog eens zouden doen had ik eigenlijk niets veranderd. Misschien had ik een boerencamping afgehuurd voor de bbq. En niet omdat het in de tuin niet goed was (we hebben een prachtige grote tuin). Maar dat geeft dan toch net weer een andere setting. Is in iedergeval iets wat ik in gedachte houdt voor het feest als we 25 jaar getrouwd zijn .
Wat leuk! Gefeliciteerd! Ik heb mijn trouwjurk gekocht bij Laura Dols, toevallig paste mijn jurk echt perfect maar anders kunnen de coupeuses de jurk ook voor je verstellen/aanpassen aan jouw wensen. We hebben een mooie oldtimer gehuurd via SnappCar (6 jaar geleden en we betaalden 100 euro volgens mij). Rond 11 u getrouwd, daarna hebben wij foto’s gemaakt in de stad. Onze gasten kregen iets lekkers te eten/drinken bij een vriend van ons met een eigen zaak (op loopafstand). Daarna hebben we een rondvaart gemaakt met onze gasten met een uitgebreide lunch aan boord. Vervolgens door naar een andere locatie zo’n 10 km verderop. Taart en champagne, gezellig gekletst met iedereen. Daarna diner met 30 man. In de avond hadden we wel een groot feest, op dezelfde locatie. Heel veel plezier en succes met alle voorbereidingen!