Inmiddels zijn we begonnen met het introduceren van groente en fruithapjes. Eerst uit potjes, maar vanaf de 6 maanden wil ik het eigenlijk zelf klaar gaan maken. Nu wil ik een kookboek voor baby's aanschaffen, maarja.... welke? Heeft iemand een aanrader?
Haha... ik geloof inderdaad dat Opperdepop favoriet is Keukenkikker is trouwens ook een leuke site. Thanks...
Samen aan tafel van Gees van Asperen (ben er nog niet mee begonnen maar ben dat wel van plan als Isis straks 6 maanden is)
Zo.. ik heb vanmiddag dus maar het opperdepop kookboek gekocht. Gelukkig was hij hier wel bij de AH te koop. Had ook al even op marktplaats gekeken, maar dan ben je ook al snel 7 euro kwijt, wil je de hoogste bieder zijn, dan nog eens de verzendkosten erbij.. Zou ik duurder uit zijn dan in de winkel. Meiden, bedankt voor de tip! Het lijkt inderdaad een leuk boek... Haha... staan ook recepten in die mij wel lekker lijken Ook wel fijn dat ze erbij vermelden hoe lang je het in de diepvries kunt bewaren. Ja, ons mannetje zal binnenkort vast lekker smullen