Pfff!! Help!! Ik zie door de bomen het bos niet meer! Zoals de topic titel al zegt zoek ik dus een goede rijschool in Groningen. Ik heb totaal geen ervaring achter het stuur dus ik denk dat ik redelijk wat lessen nodig heb. Ik heb al ik weet niet hoeveel sites en pakketen bekeken maar ik kom er niet uit! Dus bij welke rijschool in de omgeving Groningen hebben jullie gereden, en hoe beviel het? En niet geheel onbelangrijk, wat was je kwijt in totaal?
rijschool oosterpoort. Vond ik super. Ik had geen klik met mijn rij instructeur, dus had dat aangekaart en kreeg een andere. In april was ik begonnen en in december het zelfde jaar was ik in 1 keer geslaagd. ik kocht een soort van strippen kaart van 350 euro= 10 keer. Had 2 uur in de week rijles. Ze hebben 50 minuten voor 1 rijles dus was 2 uur beter. Me vriend heeft bij van der heide gelest. ( bijum) Heb zelf daar paar lessen gehad, maar kreeg aantal operaties dus kon niet meer lessen. Maar die zijn ook fijn. Prijs kan ik me zo niet meer herinneren. Succes!!
Ik heb zelf rijles gehad bij GeLuk Op zich een hele leuke kerel, beetje boers, maar erg grappig Kostte toen 39,- voor een uur. Hij heeft ook pakketten. Dus je zou ff kunnen googlen en dan kijken hoe zn prijzen nu zijn. Ik heb zelf mijn rijbewijs niet moet ik erbij zeggen, want ik had er geen interesse in bij les 8 en ik moet zeggen dat ik nog steeds geen interesse heb in een rijbewijs Hoe het hele traject dus gaat bij die vent kan ik je helaas niet zeggen Succes met kiezen!
Veninga, zit oorspronkelijk in Roden (ouders), maar lessen ook in Groningen. Hij (de zoon) woont in Ruischerbrug, vandaar. Super relaxte man, geeft je vanaf het begin het vertrouwen dat je het zelf kan en schrikt ook niet zo snel ergens van. Ik vond het daar geweldig. Ook een paar keer met moeders gereden, kwam zo uit, maar dat was ook lekker relaxed!
Bij rijschool AA Bosman uit Grijpskerk, ietsje duurder per les, maar wel een slagingspercentage van ruim 80% in de eerste keer.
Ik heb eerst bij een l*l in Hoogezand gelest!! Vette spijt van en heeft me behoorlijk wat geld afhandig gemaakt (lessen die ik neit kreeg en tst). Daarna overgestapt naar Plankgas, ongelovelijk leuke kerel, voelt heel goed je emoties aan en is ook voor faalangst e.d. Doet ook niet al te moeilijk als je een keertje niet gelijk kunt betalen, dan mag je het wat later doen.