Wij zijn er geweest in november vorig jaar in een premium cottage appartement voor 2 personen. Wij zijn vooral naar disney geweest (jaarkaarten) en de afstand is lekker kort. Je krijgt bij aankomt een bandje waarbij je gebruik kunt maken van oa het zwembad en je deur kunt openen. Wij moesten een endje over het park rijden om bij ons appartement te komen en s nachts is het niet goed verlicht. Het appartement was schoon en de bedden lagen prima. Ik vond zelf de badkamer erg klein en er was weinig ruimte om grote handdoeken te drogen. Keuken was vrij compleet op wat persoonlijke voorkeuren na. In november was het vrij koud en wij moesten ook een behoorlijk stuk lopen naar de winkels, restaurantjes en het zwembad. Dit is niet overdekt zoals bij de meeste cp in nederland. De supermarkt heeft een goed aanbod en is iets duurder dan de normale supermarkt. Brood van de bakker vonden wij taai en niet lekker. Zwembad is prima. Golfslagbad, glijbanen en een kinderbadje en waterspeeltuin. Jammer genoeg geen wild waterbaan. Wij zijn voor redelijk goedkoop gegaan (250 euro) en zouden zeker hier naar toe terug gaan.
Wij zijn er wezen zwemmen (vorig jaar kaartjes omdat zwembad Davy Crocket werd gerenoveerd) Vond het heel erg kaal aandoen, totaal geen CenterParcs gevoel. Grote afstanden en zoals al werd gezegd, niets overdekt. Huisjes kan ik niets over zeggen, daar ben ik niet geweest. Zwembad buiten is fantastisch!! Heel groot en van alles te doen. Moet je alleen wel mooi weer hebben Binnen vond ik erg weinig zwemruimte, geloof wel veel glijbanen, maar wij zijn vooral in het buiten gedeelte geweest.
De eerste indrukken zijn prima! We hebben een vip huisje. Mooi aan de rand van het park (op eigen verzoek)en het is heerlijk rustig. Vind zelf het huisje lekker ruim, 2 badkamers, met in 1 badkamer een jacuzzi. De afstanden zijn wat langer, maar we hebben een fiets gehuurd. De boulevard is gezellig, maar we hebben ook mooi weer! Het zwembad is leuk en groot en veel glijbanen. Ik vind het minder massaal dan cp in Nederland, maar het is ook een rustige periode.