Bugaboo donkey vraagje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Pleak, 26 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Hi meiden,
    Wij hebben een donkey, hiervoor een cameleon.
    Nu wil ik de voetenzak van de cameleon op de donkey doen, maar ik weet niet hoe...
    Ik heb gegogled en er staat dat het wel kan en iets over de riepjes losmaken, maar hoe moeten de riempjes los? Ik krijg ze niet door die 'schuif dingetjes' heen..
    Iemand die mij kan helpen?
    (Of toch een nieuwe voetenzak nodig? Ik hoop het niet)

2. Puck1978

Puck1978 Actief lid

19 apr 2011
    262
    0
    0
    Groningen
    Gaat een beetje moeilijk los de riempjes maar je moet ze er echt een beetje schuin doorheentrekken daar waar het bij de riempjes iets verdikt is.
    Heb zojuist ook weer de voetenzak erin gedaan:)

3. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Dank je voor de reactie
    Maak je ze aan de onderkant los of aan de bovenkant? Ik ga denk ik mijn man vanavond aan het werk zetten, :) ik krijg ze er echt niet doorheen.. :x

4. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik heb t ook door manlief latrn doen. Voetenzak van Bugaboo is universeel voor alle voetenzakken dus daar hoef je je niet druk om te maken! Het gaat alleen idd wat lastiger in Donkey, maar hij zit dan wel perfect hoor, geen problemen tijdens gebruik :D

5. Puck1978

Puck1978 Actief lid

19 apr 2011
    262
    0
    0
    Groningen
    Ik heb de schouderbanden aan de bovenkant losgemaakt.
    Ging wel lastig maar is me uiteindelijk gelukt en zoals Roxxyroxx schrijft zit hij dan wel perfect.
    Volgens mij zijn ze er bij Bugaboo ook achter dat het niet zo makkelijk gaat want ik heb er nu net 1 voetenzak extra bijgekocht en daar zit klittenband in zodat bandjes niet los hoeven:) Ze hebben dit bij de seatliner voor de zomer ook aangepast

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Je moet wat friemelen. Ik dacht eerst ook dat t niet pastte maar ik kreeg t toch los, na 1 x gaat t makkelijker!

Fijne wagen hè, gebruik m nog iedere dag voor m'n jongens

7. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Nou friemelen..
    erg veel kracht en toen was het gelukt :D (even flink boos maken werkte hier super :p)

Maar het is idd een hele fijne wagen! we hadden er zo over getwijfeld of hij het geld wel waard zou zijn.. Nou, zonder twijfel!!!

8. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Ik had het gezien in de winkel idd, daarom ging ik zo twijfelen of het wel kon.. Maar het is gelukt. Zit mijn boefje weer lekker wat warmer :)

9. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik ben er vorig jaar nog mee terug geweest naar de winkel omdat ik er niks van snapte :) haha de riempjes van de bugaboo cameleon vond ik wel fijner die kun je nog losmaken van elkaar. zodat ze alleen een riempje om hun middel hebben. deed die om de schouders wel eens aflaten, zeker als ze nog wat kleiner zijn dan blijven ze nog wel liggen.
    Dat heb ik het enige nadeel gevonden van de donkey :) maar hier is het dit jaar ook weer gelukt, gaat steeds makkelijker! de bovenste schouderriempjes losmaken, zak eraan hangen en weer terug doen. Ideaal dat ze dat nu met klittenband hebben, hadden ze eerder moeten doen :)

Deel Deze Pagina