Wij gaan over 2 weken een weekend naar londen. Nu hebben we een mutsy evo, maar die is niet echt compact. We willen dus een buggy kopen, maar welke is nu handig. Onze dochter is dan al 14 maanden en denk zon 10-11 kg. Ik vind rijcomfort belangrijk, maar een ligstand ook. En heb het liefst wel dat hij nog een poos mee kan, die van bambino gaat bv maar tot 15kg, maar daar zit ze al bijna aan voor mijn gevoel. Het is wel een buggy voor erbij, dus 300 euro vind ik het niet waard. Tips?
mijn zoontje is even oud dan, ik heb ook alleen nog de gewone wandelwagen. ik wil volgend jaar de koelstra, goede zitting, verschillende slaapstanden, hoge handvaten om te duwen en kwalitatief een goei ding. hij is even duur als die van het prenatal merk maar bij de prenatal vertelde ze mij dat de koelstra betere kwaliteit is haha ik zou iig niet voor een quinny gaan, hangzakken zijn dat en daar zitten ze heel raar in.
Hmm wij hebben een goedkope buggy voor erbij gekocht, voor naar pretpark. Maar bijna alle buggy's die ik zag gingen tot 15 kilo?
Wij hebben de nuna pepp en ik zou geen andere meer willen, echt een hele fijne buggy die tot ruim 20 kg gaat. Wel wat duurder, maar lang leve Marktplaats!
Ik heb zelf een goedkope van de prenatal maar laatst gereden met de Koelstra van mijn tante en die wil ik ook nog wel hebben!
Daar ben ik het absoluut niet mee eens!! Wij hebben een Quinny Zapp en mijn zus heeft een koelstra simba. Wat een wereld van verschil! De Quinny rijdt heerlijk soepel en onze kleine zit er lekker ruim en stevig in. Ook kun je normaal lopen zonder je voeten telkens tegen de stang te schoppen zoals bij de koelstra dus wel geval is. Ik heb laatst even met de koelstra van mijn zus gelopen, nou blij dat ik ben dat we daar niet voor hebben gekozen! Veel zwaarder duwen en sturen, kleine zit er krap en oncomfortabel in en ik stootte telkens met mijn voeten tegen de onderste stang. Nee dankje, doe mij maar de Quinny Zapp, helemaal fantastisch! Wij hebben overigens de Quinny zapp Xtra.
Over de pepp hoor ik wel goede verhalen en tot 20kg vind ik wel een voordeel! quinny hoor ik veel negatieve verhalen over...
Wij hebben ook de koelstra simba gekocht voor onze vakantie van een paar weken geleden en dat was echt prima. Ik ben blij met de hoge handvaten omdat ik 1,80 ben.
Hier ook de Nuna Pepp. Ok is wel 200 euro maar echt zijn geld waard!! Vind deze buggy zelfs fijner dan de meeste gewone kinderwagens. En als je op reis gaat je kunt de buggytas voor 20 euro kopen zo raakt de buggy ook niet beschadigd echt ideaal
Ik ben bijna overtuigd van de nuna pepp. Rijdt erg fijn. Alleen onze dochter is nu 1, maar komt met haar hoofd al aardig richting het uiteinde van de rugsteun. Terwijl ze niet groot is. Bij de luxx schijnt dit gedeelte ook verlengd te zijn, maar dan wordt hij wel weer extra duur. Deze is ook nog niet op marktplaats te vinden. En daar gaat nu mijn voorkeur nog wel voor uit. Hebben jullie ervaringen met grotere kinderen in een gewone pepp?
Mijn zoontje is 2,5 en lang (geloof 95 cm ongeveer) en past nog prima in de pepp. Ik zweer ook bij dat ding, heeft z'n geld al meerdere malen opgebracht
Mijn oudste van 5 (is 122 cm) zit er heel soms heel even in maar dan is de kap niet open gaat perfect. De jongste is nu bijna 1m en met kap gaat het nog (niet voor lang meer) maar als kap niet open is hebben ze wel echt goed steun in de rug. Hier helemaal geen problemen mee. In en uitklappen van de buggy gaat echt simpel en snel. Behoorlijk stevig en verschillende ligstanden. En ontzettend wendbaar
Hier ook de Nuna Pep, dochter is bijna 1 m, heb de kap er vaak niet meer op, dan kan ze er nog prima in! Liggen wordt lastiger, maar die tijd hebben we ook wel beetje gehad hier Lijkt me als je weekendje weggaat wellicht wel handig om een buggy met ligstand te hebben, even een tukje tussendoor. Succes!