Draai je dat dan weer in een knotje? Je moet het toch vastzetten? Anders draait het weer uit. Ik heb van mezelf behoorlijk wat krullen maar altijd een tikje slordig als ik het aan de lucht laat drogen. Als ik er dan mee slaap ziet het er heel warrig uit. Dus na het wassen (3x per week) draai ik het rond en dan vast in een knotje bovenop mn hoofd. Probleem is dan weer dat ik een rand van de elastiek in mn haar heb en het de volgende dag alsnog gaat pluizen. Ik houd niet van producten als schuim oid in mn haar omdat je dat toch altijd voelt of ziet. In het weekend krul ik het met een goede krultang. Dan zit het voor 2 dagen goed. Maar de rest van de week voelt voor mij elke dag als een bad hairday... Vind mn haar nu ook te kort: schouderlengte. Gelukkig groeit het erg snel. Wil het tot halverwege mn rug hebben dus nog een jaartje geduld, pff.
Ik laat het los blijft prima zitten. Ook tijdens het slapen dus, geen last van het randje van je elastiekje. Ik heb van mijzelf ook enorme slag/krullen dus dit blijft dan extra goed zitten.
Remington pearl wand. Echt een top ding! Ik heb mega veel en zwaar haar...alles zakt normaal bij mij meteen weer uit. Na 30 min is er niks meer van krullen te zien maar met de remington blijft het erg goed zitten. En ook nog betaalbaar .