Tips kwa borstvoeding

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Tikkietok, 3 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tikkietok

Tikkietok Lid

23 mrt 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen ik heb wat vragen

Ik wil graag borstvoeding geven bij deze zwangerschap

Nu was het bij me zoontje niet gelukt bevalling van 84 uur ( gebroken vliezen geen weeën weeën opwekkers gehad
    Kindje misselijk van de bevalling
    Ik was maandag na middag bevallen en kreeg pas dinsdag 15:00 na 6x vragen een kolf toen bleek zoontje ook nog verborgen reflux te hebben
    En kreeg dus ook geen melk :(

Nu mijn vraag hoe kan ik me alvast voorbereiden zodat borstvoeding wel lukt. Zijn er tips die ik vooraf al kan uitvoeren? Ik heb een kolf thuis liggen..
    En mij tepels zitten vaak nog naar binnen

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Hoeveel weken ben je nu? Het is handig je nu goed voor te bereiden inderdaad. Kijk ook hoe je verzekerd bent voor lactatiekundige zorg. Ben je FBTO verzekerd dan heb je kans dat je een volledige begeleiding van Makibo vergoedt krijgt. Kijk ook naar een lactatiekundige bij jou in de buurt en maak al in je zwangerschapsverlof een afspraak. Samen kun je dan aandachtspunten doornemen, weet je waar je op let straks na de bevalling en maak je een plan. Spreek af dat je ook na de bevalling begeleidt wordt. Zo kom je goed beslagen ten ijs!

Deel Deze Pagina