Hallo, wij gaan binnenkort op vakantie naar landal aelderholt. Ik heb al verschillende tips voor uitstapjes gevonden, maar misschien hebben jullie nog wel meer tips.
De glijbaan die ze daar hebben, meer heb je eigenlijk niet nodig Kabouterland in Exloo is echt superleuk. Ik zou daar elke dag naartoe gaan als ik er woonde (ze hebben schildpadden!). Hunebedcentrum in Borger is ook heel leuk! Veenpark in Barger-compascuum ook.
Drouwenerzand een simpel pretpark maar mijn kids hebben zich prima vermaakt. Wilde er laatst weer heen maar vanaf thuis is het bijna 2u rijden dus maar niet gedaan. Denk vanaf Aederholt ook nog even rijden maar is de moeite waard. Borger ook een leuk plaatsje zit dacht ik ook een ijssalon! Aederholt het park vonden mijn kids al geweldig. Leuke binnen activiteiten, zoals bijv een vogelhuisje in elkaar timmeren. Voetbal gedeelte was mn oudste niet weg te slaan. Leuke Bingo! Binnenspeeltuin voor kleintjes prima.
Wat @Liekje81 zegt zoobizar! Niet heel groot maar erg leuk en leerzaam. De bingo is meestal gericht op kleine kinderen.
Als aanvullingen inderdaad Orveltemarke, openluchtmuseum Elly en Brammert vonden we ook heel leuk en Sprookjeshof ook.