dat vraag ik me oprecht af.. Ik ben gehecht na de bevalling maar dat trekt een beetje, zou je nou tijdens de daad weer uit kunnen scheuren??
als het goed is is het nu wel grotendeels genezen. Dat het een beetje trekt is logisch, het weefsel is daar nu stugger door het litteken wat er zit. Dit word in de loop der tijd vaak wel wat soepeler. Het zou kunnen dat je kleine haarscheurtjes krijgt omdat je nu te "strak" bent en dus ook wat kunnen bloeden, maar echt uitscheuren van het litteken, dan moet je wel gek doen hoor.
Kan maar hoeft niet, ik scheurde voor de bevalling altijd uit. Na de bevalling en knip kan ik eindelijk pijnloos sex hebben
Ik heb een ziekte en de huid daar beneden is niet zo soepel als normaal, dat in combi met groot geschapen is niet zo'n succes Ik zou het gewoon proberen als ik jou was, als het pijn doet stop je toch gewoon!
O dat is wel vervelend.. Nou voorlopig nog ff niet, maar mocht het weer eens zover komen dan zal ik dat natuurlijk doen.
ik denk dat dat wel meevalt. een penis is denk nooit zo groot als een babyhoofd. heb er ook nog nooit van gehoord
Ik bedoel dan die plek waar ik al eerder uitgescheurd was, dat is geen soepel weefsel meer nu denk ik, en juist het achterste randje..
Ik weet niet of het kan, maar denk niet dat dat het geval is. Je bent nog niet zo lang geleden bevallen dus je litteken is nog erg gevoelig. Gewoon glijmiddel gebruiken en geduld hebben . (dit probleem had ik namelijk ook na mijn bevalling en ik begreep er niks van )
O geduld heb ik wel, moet er nog niet aan denken! dat moge duidelijk zijn Idd vorige keer ook glijmiddel dat hielp niet voldoende maar dat door meerdere redenen. Dit was even de 'technische' kant van de zaak Bedankt.
@2jees ja alleen erop smeren is voldoende. En je hoeft niet hard te drukken oid. Zit namelijk met hetzelfde probleem. Heb ook een knip ghad.
Deze? Maar die moet je inmasseren staat er, drie keer daags maar liefst.. Werkt het anders niet? Bekijk bijlage 317526