haha je noemt echt precies de geuren die ik in de kast heb staan. Ik ben ook gek op issey miyake en op pleasure van estee lauder.
Ik heb ook Sun en j’adore, daarnaast vind ik deze lekker https://www.iciparisxl.nl/calvin-klein/ck-in2u-women/eau-de-toilette-spray/p/BP_330166, Tommy girl en niet lachen, een luchtje van Britney Spears wat helaas meer gemaakt wordt en erg leek op Gloria van Cacharel (dus niet Vanderbilt ) en ook al niet meer gemaakt wordt. Dus misschien weet iemand een luchtje wat daarop lijkt? Oh, en welke ik ook lekker vind is van Yves Rocher https://www.yves-rocher.nl/parfum/parfum-voor-vrouwen/eau-de-parfum/so-elixir-eau-de-parfum-50-ml/p/18044 Zit al heel wat jaren in het assortiment.
Thanks allemaal dames! Ik zie sommige luchtjes wel meerdere keren genoemd worden dus daar heb ik heel veel aan. Dan ga ik die eerst eens testen, kan ik toch wat gerichter zoeken. Het fijnste is inderdaad om thuis te testen en de geur echt te dragen een hele dag ipv in zo'n parfumbom te staan met 100000 geuren door elkaar vaak moet de geur ook nog een beetje vervliegen en mengen met je huid voordat je echt kan zeggen of ie lekker ruikt. Ik zal eens kijken of ik aan wat testertjes kan komen
Ik heb dit dus met een luchtje van naomi cambell, naomagic heette die. Vrij goedkoop en ik was zooooo dol op dat luchtje. Helaas uit het assortiment. Nu gebruik ik dus Armani She, lijkt er heel erg op maar helaas 10x zo duur
Ik zou ook even naar bijvoorbeeld Douglas gaan, ze kunnen je goed adviseren. Dan opspuiten en een dag mee lopen. Ik ben van de zware poederige geuren. Armani code en Bronze Godess van Estee Lauder zijn mijn geuren… Maar…bij de Primark !? een heeeul lekker geurtje ontdekt, ps under the stairs. Voor een paar euro! Dus die gaat nu in m’n handtas mee.
Wat hier ook nog veel scheelt is eau de parfum in plaats van eau de toiletten, ongeacht merk en geur. De eerste blijft bij mij veel langer hangen.
Al sinds m’n 15e Giorgio Beverly Hills. Heel vaak andere soorten geprobeerd maar dat was het net niet. Of eigenlijk helemaal niet.
Euphoria, heb ik Chopard, ooit gehad Jill Sander Sun, heb ik Burberry Britt, heb ik Amor Amor, heb ik ook! En heb er nog 1 met een witte bloem, geen idee even hoe die heet.
Givenchy - L'Interdit Armani -Si (passione) Carolina Herrera - Good girl Mijn favorieten, zwaar en zoet!
Kopen jullie wel eens tapparfum ipv de originele parfums uit de winkel? Wij hebben sinds kort zo’n winkel in ons dorp en ik ben echt fan! De geuren zijn exact hetzelfde en blijven net zo lang hangen, ideaal! En een voordeel: ze zijn veel goedkoper omdat je niet voor het merk betaald
Met eau de parfum alleen wel oppassen in de zomer als je het op je huid spuit. Kun je vlekken op je huid van krijgen.