Ivm zwangerschapswens moet ik.volledig stoppen met xanax ik heb al afgebouwd van 2 mg naar 0,5 mg Nu 2 mnd later moet ik dus stoppen met 0,5 mg is dit nog moeilijk, veel ontwenningsverschijnselen of valt t wel mee omdat t nog maar zo'n lage dossering is
Ken veel mensen die in 1x gestopt zijn. Hadden een weekje last daarna helemaal nergens meer last van! Dus zou het er op wagen!
He meid, ook hier in 1 x gestopt! Ik ben begonnen met 6 x 0,5 mg pd....dus dat is serieus fors! Daarna toen het iets beter met me ging naar 3x 0,5 ....dat is nog veel, uiteindelijk heb ik ruim 2 jaar aan xanax gezeten en geloof me, ik was een junk....wat dat medicijn beeft dan. Toen ik op 0,5 per dag zat, ben ik van de een op de andere dag ermee gestopt, ja absoluut ontwenning! Slecht slapen, zweten, snel rillerig etcetc....maar heeft 5 dagen geduurd....nee ik ga nog steeds niet de deur uit zonder, het zit nu echt tussen mijn oren, en ik mag het niet eens meer nemen nu, want ik verwacht een baby'tje ! En serieus, het is echt moeilijk, althans, vond ik, en nog af en toe! Maar sinds ik op 30 aug heb besloten ermee te stoppen, heb ik ze ook niet meer aangeraakt, ja ter geruststelling dat ik ze bij me had! Maar nooit meer in m'n mond gestopt....effe doorbijten fysiek! Maar mentaal is het vooral " de veiligheid" en ook daar kun je straks zonder....
Ik moest van mezelf ook vandaag stoppen...want er is nu een kans dat ik zwanger ben en wil t niet uitstellen tot de posi test had dit een.paar weken geleden al overlegd met de psychiater AD mag ik blijven slikken...xanax moest stoppen Maar daarna toch nog een strip uit t nieuwe doosje op gemaakt bij de afbouw van 2 naar 1,5, van 1,5 naar 1 en van 1 naar 0,5 had ik ook zo'n week last ( vooral angst en slecht slapen ).maar toen werkte mn AD ook nog niet optimaal Ik weet alleen niet meer na hoeveel dagen dit begon...begon dit bij jou de eerste dag? Vandaag amper last van gehad iig
Nu de 3e dag aan t stoppen behalve wat zweterig en trillerig valt t mee blijft dit zo of.komen de ergste.ontwenningsverschijnselen later?
nee hoor, ik had er ook maar een paar dagen last van toen ik helemaal stopte met de lorazepam. Je hebt het heel rustig afgebouwd. Spannend zeg , hopelijk heb je binnenkort een positieve test!
Pandora wat goed van je!!! Het " ergste" ben je dus bijna doorheen!! Het " rillerige" wordt echt minder, kan wel even duren maar ik riep het vooral op tussen mijn oren...doe de dingen waarbij je je veilig voelt, ga niet meteen ( in mijn geval dan) naar drukke winkelcentra's op koopzondag....het slapen wordt ook beter, echt waar!!! Ik vind het echt super knap van je! Zet door! We hebben Almere troep niet nodig, je bent vast en zeker een hele sterke vrouw....en als je je rot voelt, hielp het mij om er aan toe te geven en een half uurtje te gaan liggen, ik heb mijn dicte omgeving ingelicht dat ik aan het stoppen met mijn medicijnen was en ik heb alleen maar steun gekregen, ook uit hele onverwachte hoek ( zoals de buurvrouw die wist dat kimme heel beroerd kon voelen in drukke ruimtes, en afgesloten ruimtes en dan achteloos vroeg, goh, ik ga boodschappen doen, zin om mee te gaan? Zodat ik me veilig voelde) echt het lukt je!