Beerze Bulten is inderdaad een echte aanrader! Onze kids zijn helemaal weg van het Giga Konijnenhol (overdekte speelparadijs) met theatershows! Het zwembad is een paradijs en erg leuk. Ze hebben veel verschillende accommodaties, de Youpi! Lodge en bungalows zijn erg mooi!! Er is ook een heel fijn sauna center met verschillende sauna's, een zoutgrot en beautysalon. Zijn mijn man en ik veel geweest!
Wij gaan naar camping stoetenslagh. Ze hebben er alleen geen luxe huisjes.maar mijn kinderen vinden het er geweldig.
Hoi Elise, Is dit park ook leuk voor kinderen van 1 en 2 jaar? Wij willen hier naar toe gaan met kerst maar op de site staat dat ze indoorspeeltuin vanaf 4 jaar is. Hoe ziet het zwembad eruit? Is er ook een peuterbadje? Bedankt alvast! Wij zijn in de zomer ook op Molenheide geweest in de buurt van Hasselt (BE) erg leuke speeltuin en zwembad. Je moet alleen zorgen dat je de nieuwe huisjes boekt wat bij zaten in een oud huisje en dat is echt helemaal niks. Het park is super voor kinderen en ook de omgeving is erg leuk, Plopsaland (indoor), kinderboerderijen e.d.
Mooi Zutendaal (Belgisch Limburg) wordt vanaf 1 januari van Landal, nu nog van Narvik. Die hebben maar twee parken. Ik vind dat park inderdaad een aanrader. Ik zag ook Kuierpad in Drenthe langs komen. Wij hebben daar in een huurtent gezeten, dus de huisjes ken ik niet, maar ze zagen er van buiten mooi uit.
Wij zijn hier geweest en vonden het niet zo geweldig. Niet het slechtste park, maar ook zeker niet het beste. Op een of andere manier hadden wij niet echt een vakantiegevoel. Zwembad (wat net een glazen huis is) is bijv verhuurd doordeweeks tussen 16.15 en 19.15 voor zwemlessen. Dit was juist voor ons een ideale tijd om naar het zwembad te gaan. Eerst wat anders doen; bij terugkomst zwemmen en dan de kids lekker schoon naar bed, maar dat kon dus niet Kinderen vonden de indoorspeeltuin geweldig!! (Voor kinderen van 1 a 2 jaar is er een vrij grote ballenbak. Andere gedeelte moet je als ouders helpen) Hadden het luxere 6persoonshuisje, en dit was prima. Beetje krap in de keuken en miezerig straaltje onder de douche, maar wel netjes allemaal en schoon! Voor ons eenmalig. Geen verkeerd park, maar wij hadden er gewoon niets mee.