Wat voor lampen moet ikin lampen boven eettafel stoppen? Eerder zou ik 40 watt erin doen met gloeilampen maar wat nu voor gezellig licht?
Ik koop altijd verschillende lampen( in verschillende lichtsterkte en kleur) en dan even uitproberen wat het fijnste licht is.
Irritabt de led en spaarlamp en gewone gloeilamp en de verschillen. Gewone gloeilamp mooiste zachte licht. Nu een led lamp maar akelig kil! Zijn er nog gloeilampen te koop??
Hier hebben we een hue lamp van phillips kun je elk leuk kleurtje geven. Hier eten we regelmatig met d'r kleuren arctic dageraad aan en dan ocean geluiden opzetten via YouTube. Zoo relaxt en als we klaar zijn met eten doen we scentchips brander aan. ) in totaal hebben we vier kleurlampen op hue beneden. Ik zou zowieso geel licht doen dus zacht ligt.
Wij hebben een dimmer op de lampen boven de eettafel, dan kun je voor elke gelegenheid het licht instellen. Vind het super fijn
Wat apart. Ik dacht dat de verkoop van gloeilampen (buiten hittebestendige toepassingen als oven en koelkast) verboden was... Zal nog wel winkelvoorraad van voor februari zijn. Ik vermoed dat het ook bij de Hema snel zal stoppen dan.
Je hebt ook gekleurde spaarlampen maar het is wel lastig want ze zijn gauw te geel of oranje van kleur. Ik had de ideale kleur maar nu heeft de hema net die lamp weer uit het assortiment :x:x:x
Ja, ik begrijp er ook niks van. Het is nu al best een tijd, paar jaar dacht ik, dat ze niet meer verkocht of gemaakt mogen worden, maar Hema heeft ze al die tijd gewoon gehad en het ziet er ook niet naar uit dat ze er binnenkort mee stoppen. Misschien is het een energie zuiniger model of zo dat dan nog net wel mag, leer mij die EU kennen...
Ik weet dat er een klein probleempje in de wetgeving uit 2012 zat, waardoor je tot begin dit jaar nog gloeilampen kon verkopen. Maar blijkbaar mag je nu dus nog je voorraad op verkopen ofzo...