Ik kom er iig wekelijks voor de boodschappen en evt. als ik iets anders nodig heb. Het is een gewoon winkelcentrum. Prima te doen, genoeg winkels, maar ik zou daar zelf niet een dagje uit van maken, dus lastig in te schatten of het dan voor een ander wel leuk is. Er zit, om tussendoor wat te eten/drinken, ook wel genoeg (starbucks, la place, bram ladage, hema, macdonalds, burger king, en nog wat andere kleine zaakjes). Als je daar bent uitgekeken heb je nog de Megastores (met shabu shabu), die liggen zo’n beetje tegen het winkelcentrum aan. En daarnaast heb je weer een grote woonmall (ook weer genoeg eetgelegenheden voor de lunch/diner). Dus als je er een dagje van wil maken kan dat prima. En als je voor 12 uur er bent is er genoeg parkeerplek (ook in het weekend). Vanaf 13 uur wordt het echt druk en sta je al snel in de rij (in net weekend).
Ik zou het dan leuker vinden om in een leuke stad te winkelen, waar leuke terrasjes zijn. Maar er zijn leuke winkels, dus als dat het enige is wat je zoekt, dan kan je daar prima naartoe.
Ligt er aan wat je wilt doen. zegt een uitje vind ik het niet; het is gewoon een (groot) winkelcentrum. Als dat is wat je zoekt, dan is het prima.
Zou er niet heen gaan voor een dagje weg. Sowieso ben je daar (woonmall niet meegerekend) in een ochtend wel klaar. Er zijn wel veel leuke, bekende winkels en genoeg eetgelegenheden. Ik vind het altijd wel lekker winkelen, maar ik zou toch eerder naar een leuke stad gaan.
Ik zou er niet heen gaan voor een dag. Ik kom er regelmatig maar vooral omdat we dan gericht daar gericht iets nodig hebben.
Je hebt er veel winkels, maar ga er nooit heen voor een dagje (gezellig) winkelen. Zou dan voor een stad kiezen
Wij wonen er ook dicht in de buurt en komen er geregeld, maar niet omdat ik lekker een dagje wil shoppen, dan ga ik inderdaad ook liever naar een gezellig stadje o.i.d. Doordat alles overdekt is en het vaak erg druk is vind ik het niet gezellig winkelen, maar vooral praktisch omdat je de belangrijkste winkels allemaal op 1 plek hebt.