Wat gaan jullie doen in de kerstvakantie?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door juf Mariska, 7 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Wij hebben deze kerstvakantie als gezin 2 weken vrij. Nu wilden we eerst een bungalow huren, maar hebben besloten toch thuis te blijven. Maar .... we willen wel leuke dagjes weg gaan doen. Ideeen?
    Ik hoor het graag!

2. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    Ik lees mee ..

3. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.466
    3.912
    113
    Vrouw
    Kerstmarkten, winterefteling, schaatsen (op een kunstijsbaan), in Zwolle is een ijsbeeldenfestival (is er vas op meerdere plekken in het land), skiën/snowboarden in een hal.
    Veel plezier!

4. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Winterefteling.
    Dagje dierentuin.
    schaatsen.

5. tuc

tuc Niet meer actief

in ieder geval een keer schaatsen op de kunstijsbaan en een dagje winterefteling, verder nog geen idee.

6. susy26

susy26 Niet meer actief

wijj hebben totaal geen zin in het gourmet eet dag festijn met hapjes etc... hele dag binnen zitten.,,,blehh...

we willen met de kerstdagen een dagje gaan zwemmen en een dagje naar de Efteling, lekker weg!

7. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Ga met mijn dochter naar disney on ice :)

8. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Zo te horen gaat het druk worden in de efteling hihi

9. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Genieten van ons derde wondertje :)

10. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik werk bijna alle dagen.
    Maar met de jongens van me werk gaan we bakken. Uitgebreid koken, middag lunchen.
    Naar het bos hutten bouwen
    zwemmen
    kerstmarkten kijken
    schaatsen

11. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Naar het Tikibad, de bios, schaatsen en een Harry Potter marathon houden met mijn dochter:)

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Mijn neefje komt een paar daagjes logeren bij onze dochter :), dus misschien zwemmen, een lekkere boswandeling of wat anders leuks. Hij en dochter kijken er nu al naar uit :)

13. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Naar de bios, 6e verjaardag vieren van mijn zoon op 2e kerstdag, zwemmen, naar de Waarbeek en ook nog schaatsen. Dierentuin is ook erg leuk vooral in Duitsland ook zeer betaalbaar.

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Leuke tips voor de Twentenaren ;) (ik lees de Waarbeek haha) Welke film draait er in de bios en die dierentuin waar zat ie ook al weer??? Die kost iets van 5 euro entree toch?

15. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Wij kunnen op de fiets naar de waarbeek :D Is voor mijn zoontje van 2,5 jaar ook erg leuk.

Die dierentuinen liggen in Rheine en Nordhorn, zijn allebei erg leuk alleen kun je in Rheine tussen de loslopende aapjes lopen. Entree is inderdaad iets van €5.

Wij gaan voor de film van Mees Kees.

16. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik ben maar een paar dagen vrij in de kerstvakantie. Mocht helaas niet meer dagen vrij.
    Wij gaan naar de bios, Sprookjeswinterwonderland, schaatsen op de kunstbaan, kerstmarkt in eigen stadje, 1e kerstdag brunchen in hotel met 2 gezinnen en 2e kerstdag naar voorstelling Brandweerman Sam.

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hoever ligt Rheine van Hengelo af dan? En weet jij toevallig hoe die heet? Ik woon zo'n 18 km van H'lo af, vandaar. Loslopende aapjes doe ik een peuter en 2 kleuters vast héél veel plezier mee ;) leuk!

En Mees Kees: is dat wat voor een 4 en 5 jarige denk je?

18. Bloeem

Bloeem Actief lid

28 nov 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan naar Disney on Ice, naar de bios en schaatsen. Maar ook lekker een dagje thuis lummelen en spelen met al het nieuwe speelgoed is heerlijk! Dagje zwemmen is ook leuk!

19. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    vooral uitrusten denk ik, :) het zal de eerste weekend gewoon even standaard zijn, de eerste 3 dagen veel kerstinkopen doen, daarna de feestdagen waarin we met de tweede kerstdag en de dag er na ook nog 2u moeten reizen en dan een rustig weekend en dan hopelijk daarna een rustig weekje :)

20. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Lekkere strandwandeling maken.. En daarna warme chocolademelk drinken.
    Ook hier de dierentuin (abonnement)
    Maar zwemmen kan ook leuk zijn.
    Is er treinactie in die tijd. Lekker met de trein naar de andere kant van Nederland.. (Een vlaai halen in Maastricht? Daar is vast en zeker ook wel een kerstmarkt)
    Spelletjes middag..

Deel Deze Pagina