We kunnen een weekje in de (tour) caravan van mijn schoonouders. Super lief aanbod natuurlijk maar ik zit een beetje met het slapen van Jesse. Ze hebben een nieuwe hobby caravan met stapelbed. Nu kun je in het onderste bed een net spannen zodat de kleine er niet uit kan rollen. Maar ergens vind ik dat spannend. De mazen van het net zijn ongeveer anderhalve cm in doorsnede. En het net staat wel strak maar ergens vind ik het spannend hem in een "groot" bedje te leggen... Hoe lieten jullie je baby in een caravan slapen?! Voor een camping bedje is in de caravan geen ruimte voor...
Eventueel bij jullie in bed? Maar de vraag is of je jezelf daarmee niet met een probleem opzadelt na de vakantie. Je zou ook een matje op de grond kunnen leggen, maar dat is wel wat afhankelikk van de ndeling van je caravan. Je wilt natuurlijk niet over je kind heen moeten stappen 's nachts.
Wij gebruiken gewoon onze deryan travelcot tentjes voor de jongens. Die leggen we gewoon op een bed en daar kunnen ze niet uitvallen.
Wij hebben ook een caravan met stapelbed. Oudste sliep gelijk al los in het onderste bed. Jongste was iets beweeglijker en die lag de eerste twee zomers in een Deryan tentje op het onderste bed, dat paste bij ons net.
Ja zo'n deryan tentje ook aan gedacht... Maar besloten het gewoon te proberen hij kan het net met geen mogelijkheid los krijgen en er echt niet uitvallen. Schoonouders hebben ervoor gezorgt dat hij echt strak staat... Matje op de grond is niet mogelijk aangezien we dan over hem heen moeten als ik s nachts naar het toilet moeten... Lukt het niet dan schuif ik papa in het stapelbed en slaapt de kleine eerst bij ons in bed. Gaan wr maandags wel kijken naar een tentje als het nodog blijkt te zijn hihi