Loopfietsje: geschikt voor 2,5 jaar?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Juud, 4 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hallo,

Wij denken erover dit:

Kinderloopfiets lichtblauw 2,5+

loopfietsje te kopen voor onze zoon voor Sinterklaas. Hij is nu 86 cm en dan is hij bijna 2,5 jaar.

Wie heeft er ervaring met zoiets en hoe ging het?

PS: wij hebben een motor en zijn houten loopfietsje (4 wielen) wordt hem te klein, maar hij wil wel graag steeds 'motor rijden'. Lijkt ons ook goede opstap naar gewone fiets. Goed voor evenwicht...

2. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Dewi heeft deze en het gaat hardstikke goed. Ze kan goed haar evenwicht houden. Vonden wij ook een goede oefening.
    Het is een 12" frame.

3. deda

deda Lid

12 okt 2009
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
  4. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Wij hebben hetzelfde loopfietsje als Deda.
    Voordeel van dit fietsje is dat je er later trappers op kunt zetten. Ook erg leuk; er zit een soort tankje bij want je tussen de twee stangen kunt monteren dus lijkt het echt een beetje op een motor ;)

In het begin idd even wennen maar hij vindt het helemaal geweldig en rijdt er zo mee weg.

5. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    ik zou er 1 kopen waar ook trapperset bij te koop is dan is de overstap straks makkelijker.. Zal het bij een 2e wonder ook zeker doen :)

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Dank jullie wel! Ik zal eens gaan kijken naar die suggesties van jullie. Die van DeDa en Toys lijkt me idd wel wat, vanwege de uitbreiding en het 'tankje'. Hihi!

Maar tis dus al zeker mogelijk? Fijn!

7. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wij hebben er ook 1 aangeschaft toen teun 2.5 was, nou wil er niet op en hij staat dus te verstoffen in de gang
    we nemen hem telkens mee naar buiten zetten hem erop loopt 1 pas en stapt er dan af en laat de "fiets"vallen, hij vind het dus niets

zo zie je maar kinderen verschillen

want als ik nu naar de fietsenwinkel ga en hem op een fiets met zijwieltjes zet dan gaat hij zo weg.....

Deel Deze Pagina