Wij willen in de mei vakantie naar Ter spegelt met onze pubers. Nu twijfelen we heel erg welke week we zullen gaan. De vakantie is hier van 25 april tot 8 mei waarvan de laatste week landelijk verplicht is. Onze voorkeur gaat uit naar de eerste week maar vorig jaar stonden we de eerste week op de Leistert. Toen was de animatie beduidend minder dan de tweede week omdat het geen officieele vakantieweek was en dat vonden we echt heel erg jammer. Uiteraard heb ik Ter Spegelt al gecontact maar zij kunnen er niets over zeggen. Iemand ervaring hiermee?
Wij zitten nu op Ter spegelt. Regio midden en noord is deze week vrij. Volgende week zuid en dan vind ik persoonlijk animatie net iets leuker want dan is Halloween week. Wat mij nu opvalt is dat er echt enorm veel Duitsers zijn. Geen problemen verder mee hoor, maar mijn dochter mist de Nederlandse tieners (70 / 30 denk ik wel). We zijn hier eerder geweest in de zomer en toen waren de verhoudingen anders. Ik zou dus zeker in de officiƫle meivakantie gaan. Meeste kans op leuke dingen al organiseerd ter spegelt sowieso wel veel hoor!