Heeft iemand ervaring met Solatube, thuis of bij iemand anders? Dit is een lichtkoepeltje op het dak, welke daglicht uitstraalt in de kamer. Wij overwegen dit, maar willen graag eerst horen van iemand die er ervaringen mee heeft, goed of slecht. Is er echt veel licht of valt het tegen?
Wij hadden in ons vorige huis 2 solatubes. Heel blij mee!! Veel goedkoper dan een lichtstraat en heel veel daglicht. Wij hadden ze in de uitbouw gedaan, geen moment spijt van gehad.
Wij hebben ons uitvoerig geïnformeerd, maar gekozen voor een platte koepel. Ik had het idee dat het een hele felle lichtbron is. Vond dit felle niet mooi. Maar ik heb het niet in het echt ervaren, dus ik kan je geen echt objectief oordeel geven.
Het bedrijf waarvoor ik heb gewerkt verkoopt deze dingen en kregen alleen maar positieve feedback. Wij gaan deze zelf ook aanschaffen ipv een koepel.
Hier ook twee solatubes. Blij mee! Wel vind ik ze erg duur als je kijkt wat je er voor krijgt. Zoveel bijzonders is het niet (materiaal). Maar het maakt ons huis zeker een stukje minder donker.
Jaaaa wij ook in de badkamer, zonder ramen. Ideaal! Wij raden het iedereen aan Vrienden van ons hebben het later ook gedaan in de woonkamer. 2 van 35 cm doorsnede ofzo. Wij hebben een kleine in de badkamer. Echt ideaal