Bekijk bijlage 604329 oke, zit dus te berekenen hoeveel m2 de muren zijn ivm verf, de ingekleurde ruimtes niet meegerekend Heb zelf wel zitten rekenen maar kom er toch niet uit, de muren zijn 2,60m hoog wie wilt er even mee kijken? Bedankt alvast
Als ik het goed heb kan je uitgaan van ruim 100m2 aan muren. Dit is wel ruim berekend, heb de oppervlakte van alle deuren er niet afgehaald bijv.
Idd zoiets had ik ook berekend ik ben uitgegaan van 3x 34 = 102 m2 Dat is misschien zelfs wat weinig. Koop je voor 120m2 dan zit je zeker goed.
Ik was zelf indd al uitgekomen op 90m2 en dan zei het internet dat ik 8 blikken van die verf nodig had wat gebasseerd was op 2x eroverheen maar haal sowieso dan denk gewoon 12-15 blikken ofzo wat over is kan toch terug gebracht worden
Het is wel een nieuwbouw maar wonen er nu al 2 jaar dus alles is al gedaan maar zitten dus te kijken voor wat anders op de muren
Houd rekening met zeker 2x schilderen. Ik heb de woonkamer van ons nieuwbouwhuis waar we nu een jaar wonen recent opnieuw geschilderd (alles was wit en ik wilde kleur) en het had echt 2x nodig, na de eerste keer zag het eruit alsof ik het met waterverf gedaan had: heel vlekkerig. Na de 2e prima, denk dat het met een 3e laag écht strak is, maar daar had ik geen zin meer in. In ons oude huis was een muur vaak na 1x al netjes en deed ik de 2e keer vaak alleen 'voor de zekerheid'.