Ben jij wel eens op televisie geweest?

Discussie in 'De lounge' gestart door Rozelief, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozelief

Rozelief Niet meer actief

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ja maar dan gewoon op de achtergrond hoor:p

3. Rozelief

Rozelief Niet meer actief

Ik trouwens alleen een paar keer (pratend) op de regionale tv, maar dat telt nie echt.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hier ook.

Op het station in Utrecht op de achtergrond van een verslaggever van rtl.

5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Oh ja, zal nog even vertellen hoe wat en waar:) Tijdens een aflevering van The Voice. Een meid werd op dat moment geinterviewd en ik was dus op de achtergrond te zien:D

6. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Hahaha nouja als het goed is bijna... Over ander half uur bij het feest van Tros muziekfeest hahaha! Dus ben benieuwd..

7. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja helaas wel.
    Als ik vroeger iets deed wat ik niet mocht kwam ik altijd wel in de media
    hier enkele voorbeelden
    - stond al rokend met een foto in de krant (broer heeft die uitgeknipt en ingelijst op de ontbijttafel gezet
    - ik ging spijbelen van school en mee betogen in Brussel en ik kwam op het nieuws
    - ik wou naar een fuif (de laatste 100 schooldagenfuif) maar mocht niet dus ging ik maar zogezegd babysitten en kwam op de regionale zender in het nieuws
    -...

dus ja ben al op tv geweest en mijn ouders vonden dat wel gemakkelijk

8. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113

hahahahaha sorry..mag er misschien niet om lachen maar kan het niet helpen..Vind je broer trouwens wel humor hebben:D arme jij!

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
  10. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Volgens mij wel.. maar weet ik eigenlijk niet meer..
    Wel eens als achtergrondje op het nieuws!
    En op de regionale tvzender van Apeldoorn.

11. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
  12. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.796
    9.314
    113
    Gelderland
    Ja ook op de achtergrond, bij geer en goor:) ze stonden te filmen bij het station in Utrecht. Veel mensen hebben me herkend:) En een keer in de krant. Foto was gemaakt tijdens koninginnedag en toevallig zag ik hem in de krant staan.

13. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Haha leuk dit, ben wel op tv geweest maar niets bijzonders.
    1 keer met school meegewerkt aan een speciaal project wat op de regionale televisie uitgezonden werd, heel leuk. Wij waren de eerste school, en daarna volgde er meerdere die ons werk vervolgde. Oa een soap, waar dus elke keer een andere school verder ging met ons verhaallijn.

En wel eens op de achtergrond.
    Wel een paar keer gevraagd voor een praat programma, maar niet aan meegedaan. Ben niet zo'n held op tv.

14. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Ja met mijn klas bij het jeugdjournaal

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    euh ja toen ik jong was en straf had en binnen moest blijven.
    Maar op dat moment was de huldiging van de wereldkampioen motorcross dave strijbosch 2 straten verderop dus ben ik daar naar toe gegaan en toen zag mn vader me sávonds op studio sport voorbij komen :)
    toen duurde het wel even voor ik weer buiten mocht spelen hihihihi

en mijn broertje is vorige week donderdag vrijdag en maandag op tv geweest hij deed mee aan the paingame...

en zelf op regionale tv bij opnames op een braderie waar ik samen met mn vader een demonstratie jiu-jitsu gaf op een groot podium ...

16. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Yep!

Tijdens mijn stage werd een patiënt van mij gevolgd door zo'n medisch programma, zeg maar. Ik liep toen stage in het revalidatiecentrum als fysiotherapeut. Uiteraard kwamen ze ook bij de fysio filmen! Best uitgebreid in beeld geweest, al deed mijn stagebegeleider het woord hoor :D. Ik scheet hem dat ik allerlei onzin uit zou kramen, hahaha

Best raar om jezelf zo terug te zien! Heb wel een dvd-tje gekregen van de uitzending, erg leuk!

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Hier ook...

Bij telekids..lang lang lang geleden, zelfs Carlo zat er toen nog niet bij haha.

Verder ben ik een jaar of 3 terug op schiphol aangesproken door Joris(hoe heet ie ook alweer) van hello goodbye.
    Uiteindelijk kwamen we alleen in het introflimpje terecht. GELUKKIG, ik hou nl totaal niet van cameras haha.
    Die dingen ontwijk ik nl t liefste en dat moet ik nogal eens een keer doen :p

18. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Een paar keer. Als kind zong ik in een kinderkoor, waar we regelmatig een tv opname mee hadden en later in een jongerenkoor, waar we 1 keer een tv opname mee hadden in de Doelen.

19. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ja, maar ik schaam me er diep voor haha.

20. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ja vorig jaar een keer vol in beeld geweest bij de show ik hou van Holland. Pas nog geweest bij de jongens tegen de meisjes maar daar ben ik bijna niet in beeld geweest

Deel Deze Pagina