Oh ja, zal nog even vertellen hoe wat en waar Tijdens een aflevering van The Voice. Een meid werd op dat moment geinterviewd en ik was dus op de achtergrond te zien
Hahaha nouja als het goed is bijna... Over ander half uur bij het feest van Tros muziekfeest hahaha! Dus ben benieuwd..
ja helaas wel. Als ik vroeger iets deed wat ik niet mocht kwam ik altijd wel in de media hier enkele voorbeelden - stond al rokend met een foto in de krant (broer heeft die uitgeknipt en ingelijst op de ontbijttafel gezet - ik ging spijbelen van school en mee betogen in Brussel en ik kwam op het nieuws - ik wou naar een fuif (de laatste 100 schooldagenfuif) maar mocht niet dus ging ik maar zogezegd babysitten en kwam op de regionale zender in het nieuws -... dus ja ben al op tv geweest en mijn ouders vonden dat wel gemakkelijk
hahahahaha sorry..mag er misschien niet om lachen maar kan het niet helpen..Vind je broer trouwens wel humor hebben arme jij!
Volgens mij wel.. maar weet ik eigenlijk niet meer.. Wel eens als achtergrondje op het nieuws! En op de regionale tvzender van Apeldoorn.
met me schoonmaak team ben ik op tv geweest YouTube - ‪De dames van dalstra surhuisterveen‬‏ ben de dame in het roze
Ja ook op de achtergrond, bij geer en goor ze stonden te filmen bij het station in Utrecht. Veel mensen hebben me herkend En een keer in de krant. Foto was gemaakt tijdens koninginnedag en toevallig zag ik hem in de krant staan.
Haha leuk dit, ben wel op tv geweest maar niets bijzonders. 1 keer met school meegewerkt aan een speciaal project wat op de regionale televisie uitgezonden werd, heel leuk. Wij waren de eerste school, en daarna volgde er meerdere die ons werk vervolgde. Oa een soap, waar dus elke keer een andere school verder ging met ons verhaallijn. En wel eens op de achtergrond. Wel een paar keer gevraagd voor een praat programma, maar niet aan meegedaan. Ben niet zo'n held op tv.
euh ja toen ik jong was en straf had en binnen moest blijven. Maar op dat moment was de huldiging van de wereldkampioen motorcross dave strijbosch 2 straten verderop dus ben ik daar naar toe gegaan en toen zag mn vader me sávonds op studio sport voorbij komen toen duurde het wel even voor ik weer buiten mocht spelen hihihihi en mijn broertje is vorige week donderdag vrijdag en maandag op tv geweest hij deed mee aan the paingame... en zelf op regionale tv bij opnames op een braderie waar ik samen met mn vader een demonstratie jiu-jitsu gaf op een groot podium ...
Yep! Tijdens mijn stage werd een patiënt van mij gevolgd door zo'n medisch programma, zeg maar. Ik liep toen stage in het revalidatiecentrum als fysiotherapeut. Uiteraard kwamen ze ook bij de fysio filmen! Best uitgebreid in beeld geweest, al deed mijn stagebegeleider het woord hoor . Ik scheet hem dat ik allerlei onzin uit zou kramen, hahaha Best raar om jezelf zo terug te zien! Heb wel een dvd-tje gekregen van de uitzending, erg leuk!
Hier ook... Bij telekids..lang lang lang geleden, zelfs Carlo zat er toen nog niet bij haha. Verder ben ik een jaar of 3 terug op schiphol aangesproken door Joris(hoe heet ie ook alweer) van hello goodbye. Uiteindelijk kwamen we alleen in het introflimpje terecht. GELUKKIG, ik hou nl totaal niet van cameras haha. Die dingen ontwijk ik nl t liefste en dat moet ik nogal eens een keer doen
Een paar keer. Als kind zong ik in een kinderkoor, waar we regelmatig een tv opname mee hadden en later in een jongerenkoor, waar we 1 keer een tv opname mee hadden in de Doelen.
Ja vorig jaar een keer vol in beeld geweest bij de show ik hou van Holland. Pas nog geweest bij de jongens tegen de meisjes maar daar ben ik bijna niet in beeld geweest