Leuke kinderboerderij Rotterdam e.o.

Discussion in 'De lounge' started by Umm85, Aug 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hoi meiden,

Wie weet er een leuke kinderboerderij in Rotterdam of omgeving waar je niet direct bent uitgekeken en misschien nog met een speeltuintje of iets?
    Heb ook google wel verschillende kinderboerderijen gevonden, maar weet natuurlijk niet of het echt wat is.

Iemand enig idee?

2. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Binnemaas; daar hebben ze een grote speeltuin en een grote kinderboerderij. Ook heb je daar een groot zwembad met buiten glijbanen.

Als je richting Zierikzee rijd en dan bij Oud Beijerland eraf gaat, volg je borden Strijen/'s Gravendeel/Puttershoek dan zit hij halverweg de lange weg aan je rechterhand.
    Echt heel leuk!

Gr

3. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

Jul 23, 2008
    3,640
    322
    83
    Zoetermeer heb je boerderij het Geertje..

4. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

Jan 11, 2008
    1,520
    0
    0
    In Rotterdam Ommoord zit een hele leuke kinderboederij. De klaverweide of zoiets. Kinderen mogen daar de geitjes voeren en tussen ze in lopen en ze borstelen.

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Blijdorp :D .. Heb je genoeg dieren en een grote speeltuin ;)

6. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

wel even waarschuwing.. als je naar recreatioord binnenmaas gaat !!! in de speeltuin zitten momenteel onwijs veel wespen! Ik ben er dit weekend nog geweest, vorig weekend ook ;) kom er vaker maar ik kom er nu voorlopig niet meer ivm de wespen.

Maar het is er wel heel leuk en niet duur.

Kinderboederij is gratis, speeltuin kot 3,30. En parkeren eerste half uur is gratis, daarna kost het 1 uur per uur. zwembad inclusief speeltuin kost 5,50 euro.

Ook zijn er trampolines, skelters enz enz :) ze hebben ook een internetsite kan je het ook zien :)

7. Revolucia

Revolucia Actief lid

Apr 10, 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    @ Nicoletta: de Klaverweide zit in Capelle a/d IJssel (woon er praktisch naast). Is wel leuk hoor, idd zelf geitjes voeren en borstelen!!

Zit ook wel een redelijk speeltuintje bij (nix bijzonders, maar dat hoeft ook niet met kleintjes toch?) Die van mij is nog heel klein, dus ben nog niet verder gekomen dan uitgebreid lachen naar de kippen hihi :D

8. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    3,148
    23
    38
    In Hendrik Ido Ambacht zit een hele leuke kinderboerderij met speeltuin. Het ziet er erg mooi en netjes uit! Het heet het jeugdspeelpark. Je kan op deze site kijken....

9. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

Jan 11, 2008
    1,520
    0
    0
    :D:D Ik bedoelde dus de Blijde Wei. Die namen lijken wel heel erg op elkaar he ;). Maar ik wist niet dat je hetzelfde in Capelle kon doen! Thanks!

10. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

en plaswijckpark ?

11. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Bedankt voor jullie reacties dames!
    Genoeg kinderboerderijen nu om af te gaan :).

Wilde eigenlijk gister al gaan, maar is er niet van gekomen. Waarschijnlijk gaan we van de week, laat wel weten welke het geworden was :D

Share This Page