wel of geen all inclusive dochter 1,5 jaar?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Suzannes, Jun 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

Nov 20, 2009
    1,130
    3
    36
    Wij willen september 11 dagen naar Mallorca of Menorca.
    Onze dochter is dan ruim 1,5 jaar.
    ik twijfel alleen heel erg of we wel of niet all inclusive moeten doen of alleen logies. Ik vind het het leukst om 's avonds ergens in het centrum te gaan eten ( ook al hou ik ook van de formule all inclusive, lekker makkelijk), maar ik heb geen idee hoe dat met onze dochter gaat en of ze in de vakantie later gaat slapen of dat ze in de buggy slaapt.

Wat is jullie visie of ervaring?

ps: hoteltips voor mallorca of menorca zijn ook welkom!

2. Luppy

Luppy VIP lid

Dec 1, 2007
    7,166
    2,282
    113
    Wij zijn afgelopen voorjaar naar Kreta geweest en ik vroeg me vantevoren ook af hoe dat zou gaan met eten 's avonds (logies, dus geen AI). Mijn ervaring is dat onze kinderen heel snel in het plaatselijk ritme kwamen. Ze sliepen lang uit, jongste sliep 's middags een paar uur en 's avonds gingen we uitgebreid uit eten rond 8 uur. Ze gingen dan rond 10 uur naar bed, soms nog later. Ging echt perfect.
    Een jaar eerder was ik met mijn ouders en zusje en onze kinderen en toen ging het wat moeizamer, maar dat kwam omdat mijn zusje heel erg vasthield aan het ritme van thuis. Kind móest om 7 uur naar bed, uitzonderingen waren niet mogelijk, dus dat maakte het toen wel lastig. Veel zelf gekookt toen. Als je zelf makkelijk bent, is je kind ook makkelijk, denk ik. Die passen zich wel aan (of misschien heb ik makkelijke kinderen, kan ook nog natuurlijk).

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wij gaan bijna naar Mallorca naar een all in hotel, ik vind dat met de kids toch het makkelijkste, geen gesleep en gedoe lekker alles bij de hand.

wij gaan naar Alcudia park.

4. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Ik persoonlijk zou voor AI gaan. Je hebt zoals Carla zegt alles bij de hand. Je kan natuurlijk ook een keertje buiten het hotel eten.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

all-in!
    Het is gewoon fijn dat je de hele dag eten en drinken mag zoveel als je wilt.....

6. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

Nov 20, 2009
    1,130
    3
    36
    ja denk dat ik er ook wel uit ben dat we voor all in gaan, wel zo makkelijk! thanks!!
    Menorca was een optie vanwege de korte vluchtduur, maar hoor net dat je terug altijd een tussenstop hebt, dus voor de korte vluchtreis hoef je menorca ook niet te doen..

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

menorca hebben wij ook over nagedacht...maar we gaan nu naar mexico:D
    Ook lange vlucht;) maar zo mooi daar :Den daar is het zo heerlijk direct aan het strand. Lichtblauwe zee.....aaahhhh heerlijk ghahahahhaha

8. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

May 5, 2010
    2,645
    0
    36
    Twente
    Wij vertrekken a.s. voor een all-inn vakantie naar Turkije. Het is voor ons de 5e keer dat we all-inn gaan in Turkije en het bevalt ons prima. Dit jaar voor het eerst met dochterlief. Het lijkt mij ideaal met de kleine.

9. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

Jun 17, 2012
    2,078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ik zou ook voor all-in gaan, je hebt nergens meer geen omkijken naar, echt ideaal.

Wij hebben de laatste keer halfpension gedaan, dat was ook prima maar toch zou ik de volgende keer weer voor all-in kiezen:D

10. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Ik zou ook All in doen, en een tip is Protur Floriane, in Cala bona. Erg leuk hotel

11. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

Nov 20, 2009
    1,130
    3
    36
    We hebben inmiddels geboekt! Mallorca, hotel Alcudia garden in alcudia. all inclusive. Zin in!!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

veel plezier!

Share This Page