Dat lactosevrije melk is echt lekker. Precies als gewone melk. Ik durfde er eerst ook niet aan, maar kan nu wel een heerljk bakje cornflakes o.i.d. eten. En er zijn zoveel lekkere dingen die je wel kunt eten. Download desnoods een app en zoek middels ingrediënten.
Hier ook geen trek in bruin brood, lust het gewoon haast niet. Dit vervangen door wit brood, crackers, krentebollen, opbakbroodjes, ontbijtkoek en muslirepen. Verder nog inderdaad dingen met fruit. Soms maak ik ook een salade, kan van alles in. Denk aan komkommer, wortel, sla, witlof, spinazie enz. Gebakken ei, omelet met groente. Is soms ook gewoon uitproberen.
Krentenbollen gaan er bij mij altijd goed in! Ze zijn ook lekker lang houdbaar, dus of je ze nu snel of langzaam opeet, ze zijn altijd nog wel lekker. En het is geen bruin brood, maar zitten toch wel vezels in (tenminste, dat hoop ik ), anders zit je weer met verstopping, als je te weinig bruin brood eet . (ik had dat trouwens ook bij de eerste 2, denk ik. Volgens mij bij de derde en in elk geval nu geen last van, dat ik niet tegen bruin brood kan... En fruit inderdaad!
Wat een super ideetjes hier, krijg er spontaan honger van! Morgen toch nog maar een paar pakjes bladerdeeg inslaan denk ik.. zie zoveel lekkers voorbij komen!