Voor Mara ga ik binnenkort een tafeltje met stoeltje kopen. Ze wil nu iedere keer op haar activity tafel gaan zitten, dus volgens mij vind ze het wel leuk. Alleen vraag ik mij nu af: moet ik nou 1 of 2 stoeltjes kopen? Voorlopig zit er hier geen tweede in de planning. Dus dan zou het extra stoeltje zijn voor als er vriendjes komen spelen t.z.t. Wat denken/hebben jullie?
Wel leuk 2 stoeltjes ik wil het voor haar 1e verjaardag kado vragen aan ouders of schoonouders en dan ook 2. Vind het wel gezellig staan!
hihi ik zit zelf best vaak op het 2e stoeltje .... bijv als hij tekent aan zijn tafeltje of als we knutselen....
Bedankt voor jullie snelle reacties! Ik vrees alleen dat het tweede stoeltje mij niet gaat houden, ik ben niet een van de lichtsten...
Ik zou er zeker twee doen. Inderdaad voor een vriendje of vriendinnetje, maar zeker ook voor jezelf! Ik zit er ook heel vaak op en ze zijn ook handig om even op te gaan staan als je ergens hoog bij moet.
Ik zou (ook al zit je er zelf dan niet op ..) ook wel 2 doen. Ook al is er nog geen 2e kindje in de planning. Vorige week pasten wij een middag op het kindje van vrienden van ons. Toen hebben we pannenkoeken gebakken voor onze kleine man en hun kindje. Ze hadden hun eigen eettafeltje haha was zo grappig! Saampjes pannenkoeken eten aan hun eigen tafel. Ps: wij hebben een wit houten tafeltje + 2 bijpassende stoeltjes via Marktplaats voor 15 Euro gekocht. En echt... zo goed als nieuw! Het ziet er echt nog mooi uit.
Wij hebben hem met 1 stoeltje gekocht en ik ga er binnenkort eentje bijkopen want ik moet altijd een krukje pakken als we eraan gaan zitten.
Hier ook 2.. Inderdaad of voor mezelf, of voor een vriendje/vriendinnetje, of gewoon voor een pop/knuffel die mee'deed'.
Haha dat is hier een tijdje ook zo geweest inderdaad: eentje aan het tafeltje, eentje bij het aanrecht
Zou er ook twee doen Mocht er ooit een tweede komen heb je ook kans dat dat stoeltje niet meer bestelbaar is ofzo En idd voor vriendjes erg gezellig samen aan tafel zitten
wij zijn begonnen met 1 stoeltje... later heb ik zo'n kuipstoeltje bij de kruidvat gekocht nog...dus eventueel als er een vriendje komt spelen...ik vind zo'n 2e stoeltje eigenlijk nog niet ehct nodig...
Wij hebben ook een tafeltje met twee stoeltjes... Ziet er gezellig uit en als er andere kindjes komen dan kunnen zij ook zitten! Ze gebruikt nu vaak 1 stoeltje voor haar pop of beer... Zitten ze samen gezellig aan het tafeltje te puzzelen/ spelen etc.
Ik heb er nu even 1, maar ik heb er een opbergbank bij waar 2 kindjes op kunnen zitten. Maar ik denk dat ik er nog een stoeltje bij komt.. Staat ook leuker
Bedankt voor jullie reacties! Vanmorgen heb ik bij de Ikea een tafel met twee stoeltjes gehaald. Toch maar wel twee. Het ziet er zo leuk uit, haar nieuwe plekje. Het tweede stoeltje staat tussen de tafel en kast ernaast geschoven. Voor er onder heb ik nog een opbergbak op wieltjes gekocht. Voor de geïnteresseerden: het is de serie Kritter in het wit geworden.