@Biny zoet broodbeleg gaat sowieso mee! De jongste had het er al over dat ze in Duitsland geen pindakaas hebben (4 jaar en nu al verslaafd aan pindakaas). Ik vermoed dat onze auto ook behoorlijk vol zal zitten volgende week
Ja je neemt echt veel meer mee dan je denkt. Inderdaad je gebruikelijke spullen om te koken (vergeet bakboter/olijfolie niet) en broodbeleg. Ik neem vaak ook eigen kaasmes en snijmesjes mee. Vind ik altijd drama in huisjes. Beddengoed voor ledikant neem ik ook altijd mee. Oja wc-papier Hangt altijd maar 1 rol. Beetje weinig voor de hele week
Wat je erbij kan/moet huren vind ik meestal nutteloos: vaak een los laken ipv een hoeslaken en een dekbedovertrek met dekbedje, wat ik niet geschikt vond voor een baby. Ik nam dat dus altijd zelf mee.
Geen idee hoe oud je kinderen zijn, maar een slot om de buggy of kinderwagen vast te maken bij het zwembad is helaas ook geen overbodige luxe.
Wij nemen altijd 1 paar slippers mee voor onder de douche. Oude handdoek/theedoek/vaatdoek zodat die daar in de container kunnen op de laatste dag. Qua boodschappen zoeken we meestal een supermarkt op zodat we niet alles van thuis mee hoeven te nemen.
Wij gaan morgen. Afgezien van kleding, zwemspullen en wat hierboven al genoemd is nemen wij ook standaard medicijnen mee zoals zetpil, pleisters, goede schaar, betadine en paracetamol. Vergeet ook je eigen dagelijkse medicijnen mee. Verder eten voor de 1e middag/avond. Op de 2e dag rijden we altijd naar een supermarkt om de rest te kopen want op het park is het duur. En de gourmetplaat. Stuk goedkoper dan daar huren.
Je matras, bed, bank, tv. Past helaas niet in de auto. Nee zonder gekkigheid ik neem altijd mijn eigen dekens en kussen mee, verder schoonmaakmiddelen, peper en zout, koffie zet apparaat, keukenrol, extra vuilniszak en verder basis etenswaren. Op cp zelf kopen is super duur en vsak moet je ff rijden voor een winkel. Pcm en neusspray gaat ook standaard mee grillplaat voor gourmetten en vergeet de zwemvleugels niet. Waterspeelgoed ook niet vergeten daar kopen is zoo duur
Tja je moet nog net geen verhuiswagen mee ja. Er zijn al veel goede tips gegeven, ik zou zeggen, maak gelijk een lijstje van wat je meeneemt en noteer daar nog wat er evt handig zou zijn geweest, dan heb je, mocht het voor herhaling vatbaar zijn, gelijk een overzicht voor de volgende keer en hoef je niet alles opnieuw te bedenken. Scheelt hier een hoop inpakstress .
Wij koken nooit op een park (ik heb ook vakantie) dus al de keukenspullen hoeven we niet mee te nemen. Het grootste deel kopen we daar smorgens vers in het winkeltje of in de buurt. Wel: boter voor op de boterham, jam, pindakaas etc, ranja, drinkbekers met deksel voor onze kinderen, peper en zout, mayo en ketchup voor op je eitje, pak wegwerppoetsdoekjes, keukenrol, extra rol wc papier een extra vuilniszak. Je krijgt 3 afwasblokjes, flesje afwasmiddel en een borsteltje, voor ons altijd voldoende maar wij koken niet.
Belachelijk dat dit nodig is zeg.... Gelukkig zijn wij al een tijdje buggy en kinderwagen vrij, de kids zijn bijna 4 en 6
Ik neem altijd mn airfryer mee. En van die pakken met mini (party) broodjes. Ideaal voor de broodjes in de ochtend.
Wij hadden best oké bedden! Te hard voor onze voorkeur, maar er zat geen kuil in en voelde ook geen ijzeren veringen gelukkig. Wij rijden vandaag weer terug, ook een beetje om de drukte morgen op de weg te omzeilen Vond het ook prima huisjes trouwens, schoon en voor comfort nog vrij “luxe”.