Tips meenemen centerparcs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door 2littlemonkeys, 29 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    @Biny zoet broodbeleg gaat sowieso mee! De jongste had het er al over dat ze in Duitsland geen pindakaas hebben (4 jaar en nu al verslaafd aan pindakaas).

Ik vermoed dat onze auto ook behoorlijk vol zal zitten volgende week

Biny vindt dit leuk.
  2. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ja je neemt echt veel meer mee dan je denkt.

Inderdaad je gebruikelijke spullen om te koken (vergeet bakboter/olijfolie niet) en broodbeleg.
    Ik neem vaak ook eigen kaasmes en snijmesjes mee. Vind ik altijd drama in huisjes.

Beddengoed voor ledikant neem ik ook altijd mee.

Oja wc-papier :roflmao:
    Hangt altijd maar 1 rol. Beetje weinig voor de hele week :p

2littlemonkeys vindt dit leuk.
  3. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Wat je erbij kan/moet huren vind ik meestal nutteloos: vaak een los laken ipv een hoeslaken en een dekbedovertrek met dekbedje, wat ik niet geschikt vond voor een baby.
    Ik nam dat dus altijd zelf mee.

4. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.494
    13.967
    113
    Vrouw
    Geen idee hoe oud je kinderen zijn, maar een slot om de buggy of kinderwagen vast te maken bij het zwembad is helaas ook geen overbodige luxe.

Fuddey vindt dit leuk.
  5. krullebol81

krullebol81 Actief lid

9 jul 2014
    393
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wij nemen altijd 1 paar slippers mee voor onder de douche.
    Oude handdoek/theedoek/vaatdoek zodat die daar in de container kunnen op de laatste dag.
    Qua boodschappen zoeken we meestal een supermarkt op zodat we niet alles van thuis mee hoeven te nemen.

6. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Wij gaan morgen. Afgezien van kleding, zwemspullen en wat hierboven al genoemd is nemen wij ook standaard medicijnen mee zoals zetpil, pleisters, goede schaar, betadine en paracetamol. Vergeet ook je eigen dagelijkse medicijnen mee.

Verder eten voor de 1e middag/avond. Op de 2e dag rijden we altijd naar een supermarkt om de rest te kopen want op het park is het duur.

En de gourmetplaat. Stuk goedkoper dan daar huren.

7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.655
    5.697
    113
    Je matras, bed, bank, tv.
    Past helaas niet in de auto.

Nee zonder gekkigheid ik neem altijd mijn eigen dekens en kussen mee, verder schoonmaakmiddelen, peper en zout, koffie zet apparaat, keukenrol, extra vuilniszak en verder basis etenswaren. Op cp zelf kopen is super duur en vsak moet je ff rijden voor een winkel. Pcm en neusspray gaat ook standaard mee grillplaat voor gourmetten en vergeet de zwemvleugels niet. Waterspeelgoed ook niet vergeten daar kopen is zoo duur

8. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    In aanvulling:
    boterhamzakjes
    bewaarbakjes
    vuilniszakken/pedaalemmerzakken
    waxinelichtjes
    lucifers

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.152
    113
    Tja je moet nog net geen verhuiswagen mee ja. :roflmao:
    Er zijn al veel goede tips gegeven, ik zou zeggen, maak gelijk een lijstje van wat je meeneemt en noteer daar nog wat er evt handig zou zijn geweest, dan heb je, mocht het voor herhaling vatbaar zijn, gelijk een overzicht voor de volgende keer en hoef je niet alles opnieuw te bedenken. Scheelt hier een hoop inpakstress ;).

10. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Wij koken nooit op een park (ik heb ook vakantie) dus al de keukenspullen hoeven we niet mee te nemen. Het grootste deel kopen we daar smorgens vers in het winkeltje of in de buurt.

Wel: boter voor op de boterham, jam, pindakaas etc, ranja, drinkbekers met deksel voor onze kinderen, peper en zout, mayo en ketchup voor op je eitje, pak wegwerppoetsdoekjes, keukenrol, extra rol wc papier een extra vuilniszak. Je krijgt 3 afwasblokjes, flesje afwasmiddel en een borsteltje, voor ons altijd voldoende maar wij koken niet.

11. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Belachelijk dat dit nodig is zeg....
    Gelukkig zijn wij al een tijdje buggy en kinderwagen vrij, de kids zijn bijna 4 en 6 :D

12. Nana01

Nana01 Actief lid

30 jul 2016
    219
    66
    28
    Ik neem altijd mn airfryer mee. En van die pakken met mini (party) broodjes. Ideaal voor de broodjes in de ochtend.

13. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.468
    4.920
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    En?... hoe is jouw bed?
    Hier geen kuil deze keer, maar ik voel de ijzeren vering overal...

14. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Wij hadden best oké bedden! Te hard voor onze voorkeur, maar er zat geen kuil in en voelde ook geen ijzeren veringen gelukkig. Wij rijden vandaag weer terug, ook een beetje om de drukte morgen op de weg te omzeilen ;)

Vond het ook prima huisjes trouwens, schoon en voor comfort nog vrij “luxe”.

15. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.030
    113
    Overijssel
    O jee, wij gaan voor het eerst naar landal orveltemarke een midweek. Wat een zooi moeten we meenemen o_O

Deel Deze Pagina