Vragen over baby-mee.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door liedjepiedje, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik heb via marktplaats geboden op een baby-mee zodat ik met mijn dochter kan gaan fietsen. Ze is morgen 4 maanden.
    Ik heb er helemaal zin in maar heb nog wat vraagjes.
    Hebben jullie lange afstanden gereden ermee?
    Maar de volgende vraag ben ik het meest nieuwsgierig naar:
    Hoe vonden jullie kindjes het?
    Is het makkelijk te bevestigen op je fiets?
    Kun je nog fietstassen aan je fiets doen?

Misschien kom ik op nog meer vragen, maar tot nu toe laat ik het hierbij.

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik lees ook even mee! Zou er ook graag 1 aanschaffen maar twijfel een beetje omdat er overal staat "Vanaf 3 maanden" en het al augustus is voor onze kleine dat is...

3. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik ben ook heel benieuwd. Heb hele plannen maar nu is nog de vraag of dochterlief het leuk vindt.
    Ik wil de draagdoek dan meenemen en dan kan ik nog eens ergens anders winkelen of makkelijker op visite gaan bij iemand. Dan zet ik de maxi-cosi vast met kettingslot. Dit kan natuurlijk niet als het regent maar dan ga ik zowiezo niet fietaen met haar.

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    ik had zo'n baby-mee ding..
    en zover ik weet,mogen baby's max een uur achter elkaar in een maxi cosi zitten..dus ook met fietsen..
    als het wat kouder was of er wind stond deed ik de regenhoes erover heen.
    jamelie vond het prachtig altijd! en er zitten veren onder dus hobbeltjes enzo voelen ze niet echt.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik had bij de tweede een Babymee, vond het een ideaal ding hoor, had ik achteraf ook wel bij de eerste willen hebben.
    Heb hem ook via MP, bevestigen was best makkelijk, de gebruiksaanwijzing gewoon van internet gehaald, want die hadden ze niet meer.
    Alleen heb ik er nooit lange afstanden mee gefietst, gewoon naar de supermarkt of naar de psz als ik de oudste wegbracht (die zat voorop en de jongste achterop in de babymee). Mijn zoontje vond het trouwens wel prima in de babymee.

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Vanaf welke leeftijd hebben jullie hem gebruikt? Echt pas 3 maanden? Lijkt me dat dat gezegd wordt ivm tocht/wind maar als je een regenhoes gebruikt, zou het dan niet eerder mogen?

Maxi-cosi is volgensmij 2 uur per dag maximaal? Das een heel eind fietsen ;)

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ondanks de vering die op de BabyMee zit hobbelt het natuurlijk toch wel wat. Baby's jonger dan 3 maanden zijn echt nog wat te kwetsbaar om ze daar aan bloot te stellen.

Verder is het echt een ideaal ding. Mijn man haalde Ayla er altijd mee op bij de gastouder en 9 van de 10 keer viel ze op de fiets in slaap.

8. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Wat goed om te horen dat jullie kindjes het wel prima vonden!

Kunnen er ook fietstassen bij? Dat lijkt me wel handig als ik boodschappen ga doen!

Ik kan met dat ding ook makkelijker op visite bij familie en dan hoef ik niet te wachten op het weekend als mijn man de auto niet nodig heeft. Het ov doe ik nu ook wel eens maar is niet echt handig met overstappen e.d.!

9. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Jippie! Ik krijg m zaterdag!

Weet iemand of je nu nog fietstassen aan je bagagedragen kan hangen?

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, je kunt hem i.c.m. fietstassen gebruiken, maar ik weet niet of alle soorten fietstassen er onder passen, moet je even kijken en anders bijv. bij de fietsenwinkel vragen welke daarvoor geschikt zijn.

11. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Fijn! Dan ben ik NOG mobieler!

Deel Deze Pagina