Hallo! Ik zit met een dilemma.... Onze zoon is bijna 5 weken! Makkelijk kindje, eet en slaapt prima! Huilt weinig! Nu zitten wij heel erg in dubio of we met hem op vliegvakantie zouden gaan naar gran canaria! Hij zou dan 8 weken zijn! We zouden dan naar een mooi ressort gaan, in een huisje. Wat vinden jullie? En zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Gr. Wila
Ik zelf zou het niet doen, vnd vakantie heerlijk maar met zo'n klein ukje ben je enorm beperkt. Slaapjes/ voeden etc.
Ik zou het boeken nog heel even uitstellen. Wil je niet laten schrikken, maar mijn kinderen werden na een week of 5/6 pas 'wakker' leek het wel en toen begon de ellende. Tot die tijd sliepen en dronken ze alleen maar, maar toen gingen ze ook veel huilen. Lastige periode, van 6 weken-3 maanden vond ik dat en ik weet niet of je er dan nog zo blij mee bent als je 4,5 uur in een vliegtuig moet zitten en niet in je eigen huis bent. Wij gingen kamperen met 8 weken en ik heb uren en uren rondjes over de camping gelopen, om de baby maar stil te houden, want je wilt ook niet teveel overlast veroorzaken. Op zich is vakantie met een baby een eitje, je hoeft er nog bijna niks extra's voor mee te nemen en ze slapen overal in de kinderwagen, dus je kunt gewoon van alles ondernemen.
wij zijn met senna toen ze 8 weken was naar een huisje in nederland geweest. als we van te voren wisten dat ze zo makkelijk was hadden we met het vliegtuig op vakantie gegaan. ik kreeg ook altijd te horen van wacht maar tot.... maar ons meisje is nog steeds makkelijk. dus mijn tip niet wachten maar genieten. en een kindje van die leeftijd is happy als papa en mama er zijn. en maakt niet uit waar dat is. dus lekker doen wat jezelf wil.
Ik zou het wel doen... Ik ben met mijn zoontje naar Barcelona geweest toen hij twee maanden was en dat ging echt heel makkelijk! Hij sliep overdag gewoon in de kinderwagen en ik kon gewoon lekker op pad
wij zijn met ons eerste zoontje toen hij 3 maanden was naar Madeira gegaan. Ik heb er van genoten hoewel hij 's avonds soms een huiluurtje had maar dat hoort erbij. Het hangt van de baby af maar of je nu in huis zit in NL of ergens anders maakt echt niet uit. Gewoon doen.
Ik zeg: dat je nog niet vertrokken bent . Wij hadden ook een huisje in gran canaria, als de kleine sliep dan lagen wij in de tuin bij het huisje. Om de beurt even plonsen in het zwembad. Kinderwagen met reiswieg mee en de kleine sliep heerlijk in het restaurant als wij uit eten gingen. Daarnaast veel wandelen, kleine in een rompertje en genieten maar.