Centerparcs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door wondertjenr3, 28 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke Centerparcs het leukste voor jonge kids?

1. De Eemhof

2. Het Heijderbos

3. De Kempervennen

4. De Huttenheugte

5. Het Meerdal

6. Port Zélande

7. Limburgse Peel

8. Park Zandvoort

9. Parc Sansur

10. Anders; namelijk

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Hey dames,

Volgend jaar willen we weer een midweek/weekje naar Centerparcs.
    Vorig jaar naar Het Meerdal geweest en is ons super bevallen!
    Welk park is nu het leukste voor kids?
    (tegen die tijd 1 van 6,5 jaar, 1 van 2,5 jaar en 1 baby)

2. Lutchiana

Lutchiana Niet meer actief

Erperheide!

3. JNS25

JNS25 Niet meer actief

+ 1

4. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Huttenheugte
    Afgelopen zomer een week geweest. Echt super ook voor Kids onwijs veel te doen

5. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Kempervennen vond ik super leuk voor allemaal. Genoeg te doen.

Afgelopen zomervakantie naar de Limburgse Peel geweest en dat vond ik erg tegenvallen. Huisjes verouderd en niet zo veel te doen op het park.

6. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.826
    3.612
    113
    Heijderbos en Erperheide vind ik het leukste, zeker met kleine kinderen (HB heeft de jungle dome, EH de Baluba). Allebei mooie parken, met een mooi zwembad, in een mooie omgeving.

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik vind huttenheugte, de Eemhof en dan kempervennen.

Vroeger als kind gingen wij 2 x per jaar naar cp. En deze vond ik het mooiste.
    De parken die vroeger van park sandur waren, zoals port zelande, 1 x gedaan en wat een saai lelijk stom park vond ik dat:p
    Dus die raad ik niet aan:D

8. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Wij zijn bij huttenheugte en meerdal geweest en het zwembad van de huttenheugte is echt vele malen mooier. Zeker het kindergedeelte. Die viel me enorm tegen bij t meerdal. Verder geen ervaringen maar huttenheugte vonden wij dus erg leuk!

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Ik vond de erperheide het leukst met jonge kinderen ivm baluba en mooi zwembad. Als ze wat ouder worden is het heijderbos wel erg leuk ivm jungledome en mooi zwembad.
    Kempervennen heeft ook een mooi zwembad.
    Eemhof is naar mijn mening het leukst met tieners.

10. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Vossenmeren ! :)

11. megacarls

megacarls Niet meer actief

Sandur is goed opgeknapt hoor. Maar wel echt voor kleinere kinderen. Toen wij erheen gingen was onze dochter bijna 2. Er is een klein simpel zwembad met een glijbaan en een bubbelbad maar een groot zwembad met veel glijbanen zei haar toen toch nog niks. Baluba'tje daar was helemaal super (vond hem leuker als het grotere Baluba in park eiffel bijvoorbeeld) en de huisjes waren netjes en ruim opgezet. Beneden kun je in geen enkel huisje nog je kont keren als je een kinderstoel weg zet maar boven was het erg ruim en dat is fijn met een kinderbedje (soms weet je gewoon niet waar je het weg moet zetten).

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Port zélande vond ik met een baby het mooist. Maar dat kwam omdat we alleen maar in het zwembad lagen - en omdat er een sauna in het huisje zat waar ik in te vinden was tijdens baby-bedtijd ;)

13. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Vossemeren!!!

14. FairyHunter

FairyHunter Niet meer actief

Erperheide!!! Heb je kinderboerderij en baluba en zwembad. Allemaal erg leuk voor kleine kinderen en grotere kinderen. Ook in Eifel geweest maar dat is een oud park en zwembad niet bijzonder alleen de baluba was erg leuk. Ook hoch sauerland geweest en dat is meer voor oudere kinderen en mensen die van fietsen en wandelen houden. Maar wel mooi zwembad!

15. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Pssst, er staat een subforum voor vakantie en vrije tijd , pal onder de lounge;)

Ben 1x in Sandur geweest, maar dat was toen nog van Landal. Vond het wel een leuk park.

16. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Het hangt ook van je kind af. Mijn jongste is sinds 1,5 jaar gek op de wildwaterbanen van cp. Wij zouden dus nooit naar een park zonder wildwaterbaan gaan.

Vossemeren heeft een overdekte jungle in piraten thema. Kun je je een hele dag vermaken zowat! Echt heel gaaf!

17. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Ja maar daar reageren veel minder mensen dan hier :)

18. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Meerdal!
    Iedere keer als we voor de afwisseling een ander park kiezen hebben we achteraf spijt omdat het tegenviel!;)

19. tuc

tuc Niet meer actief

Ik vind meerdal en kempervennen heel leuk, maar onze favo is de huttenheugte omdat wij dan gelijk de plopsaaanbieding erbij doen. 1x de entree betalen en de hele midweek onbeperkt toegang.

Deel Deze Pagina