Ik ben nu bijna op de helft en heb al een aardig buikje. Hierdoor kost het nu al best wat moeite om alles netjes te scheren. Ik heb nu al nachtmerries dat ik straks moet bevallen terwijl ik niet netjes ben geschoren. Uk ga van de week maar een spiegeltje hslen. Iemand verder nog tips en trucs?
ik kan het nu nog zelf straks doet mijn vriend het gewoon... in het begin dacht ik ook echt niet dat ik hem dat laat doen... tot hij vroeg waarom niet... tja waarom eigenlijk ook niet... hij is super voorzichtig met mij heeft meer ervaring met scheren en weet als geen ander hoe ik er daar uit zie. dus geen idee waarom ik het niet zo overlaten aan hem groetjes
Ik was ook wel benieuwd naar tips. Ik scheer me altijd onder de douche. Doe t nu echt in etappes. Sta dan ook erg lang onder de douche en houd mn buik wat in en duw m iets aan de kant maar dit gaat nu zeer doen. Maar onder douche kan ik dus geen spiegel gebruiken van wege het water en het beslaan. Hoe veel ervaring mn vriend ook heeft en hoe vaak ie me ook heeft gezien..... Met scheren mag hij daar niet aankomen.
Hahaha, mijn buikje begint ook aardig in de weg te zitten Ik zat hier van de week ook al hardop over na te denken en toen zei vriendlief idd ook dat hij het met plezier wilde doen... Maar aangezien ik dat niet echt zie zitten zal ik mn uiterste best doen om het zolang mogelijk zelf te 'kunnen' hahaha En idd, met een hele bos of vlechtjes wil ik ook niet bevallen. Bah bah
Ik scheer altijd mijn "lippen" gewoon ons de douche. (Sorry beetje raar verwoord) En de zijkanten wat echt netjes moet zal ik maar zeggen doe ik als ik net uit de douche stap! De spiegel moet ik dan even 2x drogen met de handdoek maar dan is het ook wel netjes. Het komt zich nu niet aan op 1 haartje he. En nee,al heeft ml goud gewonnen met scheren,niemand scheert mijn poesje behalve ik!!
Ik beval nog liever harig dan dat ik mn vent daar loslaat met een scheermesje.... Daarbij vind ik t ook geen probleem om harig te zijn...
Ik doe het ook in de douche maar gewoon op gevoel. Al doe ik er nu wel heel erg lang over, maar ik heb het er voor over haha
Enige tip is gewoon wijdbeens op bed met zo'n vergrotende spiegel. Ik zou het anders niet weten. No way dat ik mijn vent daar laat scheren! Dan lig ik daar in het ziekenhuis, denken ze "zo welkr slager heeft jou te pakken gehad". Dan nog liever met haar whahaha!
Haha hier komt ml ook niet ant scheren. Wilt hij ook niet. Mijn buikje begint nu flink te groeien dus doe alles nog op gevoel onder de douche
Hihi, ik vroeg net aan mijn man of hij mijn poes ook ging scheren als ik er niet meer bij kan.. Hij ligt nu nog bij te komen van het lachen van deze plotselinge vraag
Hahaha.. Ik ga in bad liggen, til mijn ene been dan over de rand, vervolgens kantel ik mijn bekken naar boven zodat het schuin komt en dan doe ik eerst de ene lip, dan vervolgens zelfde ritueel andere kant. De rest kortwiek ik met tondeuse, dat doe ik op gevoel. Of voor de spiegel.
Misschien een tip, weet niet of het iets is. Ik gebruik om mezelf te scheren Wilkinson Intuition. Ik ben allergisch voor vele douche/zeep producten en dit is het enige product waar ik goed mee aan de slag kan. Het gaat nog steeds op gevoel, maar misschien is het iets voor wanneer de buik in de weg zit. Om de mesjes zit een zeepblok (en die heb je in allerlei geuren) en het glijd smooth overal langs. View attachment 298826 Ik vind hem perfect, en ik heb mezelf ook nog nooit ergens opengehaald. Ook niet bij de edelen delen Apparaat zelf kost 11 euro, soms in de aanbieding bij de Zeeman voor 8. Dan krijg je er 1 zeepje bij. De zeepjes zelf, navulverpakking, zijn bij onze Zeeman al ruim een jaar te koop, en scheelt ook even de helft qua kosten. Komen dan per 3. Misschien proberen waard? Als het toch op de tast moet?
Dat ding is inderdaad heel fijn! Ga ik morgen gelijk weer halen en uitproberen want ik ben al zo slecht/langzaam in het scheren van mijn poesje, terwijl ik het toch graag bij gewerkt wil hebben. Niet persee voor de bevalling hoor maar meer voor mijn eigen idee. In het zh zullen de gyn's vast wel al genoeg beboste poesjes hebben gezien en gekortwiekt voor het hechten .
Manlief wilde het wel voor me doen maar heb het al die tijd zelf gedaan op de tast en nagekeken met een spiegeltje. Toen ik het na de bevalling zag, had ik dat toch best netjes gedaan .
Ik ben 1,5 week terug nog even naar de Wax-bar geweest... Het begint nu langzaam terug te komen, maar veel zachter, lichter en donziger... dus als het nu zou gebeuren zou ik er niet mee zitten. Als het kindje er volgende week nog zit, dan laat ik het nog een keer waxen. Scheren duurt echt een eeuwigheid als ik het zelf moet doen op gevoel... Mijn vriend heeft het ook een keer voor me gedaan, maar toen was ik ontevreden en moest ik daarna zelf nog verder . Dus doe mij maar een brazilian .
Ik gebruik die Wilkinson ook, en ook op gevoel, want ik kan daar echt niets meer zien. Heb me in wat "plooitjes" al wel eens open gehaald, helaas... Maar gelukkig gebeurt dat zelden. Ben trouwens wel heel lang bezig, zo op gevoel. Iedere keer denk ik dat ik klaar ben en dan voel ik toch ergens nog een klein bosje! Haha!
Ik scheer ook op gevoel onder de douche. Kijk achteraf even in de spiegel of het een beetje fatsoenlijk is, meestal lukt dat aardig.