Onder de douche op gevoel.. En dan idd even in de spiegel kijken of het wat gelukt is Maar de laatste tijd doe ik het echt niet vaak meer, staat nu ook een mooi grasmatje weer op whahahah Hoe doen jullie dat met de bevalling? Bedoel, als je gewend bent dat het eraf is lijkt het me misschien een beetje vreemd voelen als het er dan zo slordig uit ziet Waarschijnlijk maak je je daar dan niet eens meer druk om, maar toch
Bij de oudste twee heb ik het zelf tot week 36 gedaan. Daarna heeft manlief het een keer gedaan. En toen ik eenmaal lag te bevallen kon het me echt geen moer schelen of de verloskundige zich door een oerwoud van twee weken moest worstelen . Maar heb nu een fijne ladyshave en vertrouw mijn man wel dus wie weet hoe glad ik er deze keer bij lig .
Ik wilde inderdaad net zeggen; schaf een goeie ladyshave aan.. Ik ga er zelf ook een aanschaffen voor als ik er zelf niet meer bij kan
Ik heb zoeen lange spiegel op de deur van de badkamer en heb het via die spiegel altijd netjes kunnen bijhouden. Als ik recht ervoor ging staan kon ik het prima zien. Vond het ook erg belangrijk om het netjes te houden downstairs.
Mijn vriend stelde het ook al voor maar ik kan het eigenlijk gewoon nog zelf, dus hij mocht mn benen scheren haha Ik doe het gewoon op gevoel, onder de douche. Het is misschien geen precisie werk zoals met een spiegel, maar daar heb ik echt geen zin in! (teveel moeite)
Wij hebben in de douchecabine een heel mooi randje waar ik mijn voet op zet, de ene kant scheer, omdraai andere voet erop, scheren en klaar. kan het ook in bad doen maar dit gaat nog net. Misschien iets an een klapstoeltje oid waar je je voet op kan zetten?? en ja toch ook wel op gevoel
hahahaha wel weinig vertrouwen in de mannen hoor.. wij hebben het er op voorhand toevallig wel eens over gehad.. moet daar echt geen haar hebben, dus m'n man mag (lees móet ) dat maar doen
Ik doe het gewoon een beetje op gevoel. Streepje heb ik overigens weggehaald toen ik niks meer kon zien. En aangezien ik dagelijks onder de douche eventjes met een mesje de boel down-under 'behandel' is het niet erg als ik iets oversla, de dag erna komt dat wel weer aan de beurt....Benen idem Hubbie blijft overal vanaf...Dat zijn dingen die ik hem gewoon niet laat doen...Gebeuren al dingen in de zwangerschap die ik liever voor mezelf houd (praten met vk over afscheiding enz enz) Overigens lakt die lieverd wel mn teennagels haha
Ik liet het mn man doen haha. Helemaal einde van de zwangerschap ik kon me echt niet meer dubbelvouwen.
hier doet vl het gewoon, bij de oudste 2 ook... heb zware bekkeninstabiliteit dus kan nu al bijna niet meer krom... dus mijn benen wassen en helpen met schoenen aan doen staat ook op zijn taken lijst haha... Ik moet zeggen dat ik er geen problemen mee heb dat vl het doet, doet het altijd hartstikke voorzichtig en netjes...
ik laat het mijn man doen... die is ook voorzichtig haha. deed ie bij mijn vorige 2 zwangerschappen en heel binnekort moet ik er weer aan geloven..... niet dat mijn buik al enorm in de weg zit maar mijn borsten hebben nu al een absurd formaat....haha
Ik maakte me er ook druk om in het begin.. Later deed ik alles op de tast.. maar omdat mijn zw niet echt makkelijk verliep was dat het laatste waar ik mee bezig was en boeide het me niet meer
pff hier ook een geknoei ermee Maar ik doe het tegenwoordig gewoon niet vaak meer omdat het irritant is. Ik doe het ook op gevoel en snij af en toe wat open (zie daarna beetje bloed op mijn slips), maar goed is niet pijnlijk of zo. Zelf maakt het mij vrij weinig uit of ik met bos of halve bod of kaal ga bevallen: je gaat toch niet tijdens je weeën nog even naar de bad om de boel bijscheren en tja het wordt zoiezo ranzig daarin na de bevalling zelf en artsen en vk hebben van alles zien langs komen denk ik.
ik heb hier al nachtmerrie's over gehad, dat ik indd met een enorm behaarde ...... daar lig in het ziekenhuis. Ik hoop toch echt dat mijn man het gaat doen!
Ik ben benieuwd hoe lang ik het zelf nog kan doen.. Zie het niet zo zitten om het ml te laten doen haha
Heb ML ook gevraagd of hij mijn flamous wil gaan scheren. GEEN SPRAKE VAN!! kreeg ik als antwoord. Moest de buurvrouw maar vragen :S Binnenkort zal hij toch echt voor de bijl moeten!
ook ik scheer op gevoel. 1 keer in de week kaal. liggend in bad anders kan ik er ook niet makkelijk bij beetje met vingers voelen of ik elk stukje heb gehad etc hihi. heel gedoe. en voor de rest hou ik elke dag om de dag mijn bikinilijn beetje bij. want die groeit als kool naar de zijkanten toe nu ik zwangr ben en heb daar zoooon hekel aan . van de week zelfs met de epilady geprobeerd. maar het haar is nu al weer terug.. ik denk dat ik het niet goed heb gedaan en het is afgebroken. dus toch maar even een keertje naar de drogist voor harsstrips enkel voor de bikinilijn hoor. dan blijft het toch een goede week a 2 weken netjes. nu heb ik allemaal ingegroeide haartjes is ook niet echt ideaal. dan maar liever een keertje zelf harsen.dan gaan er gerust 20 strips overheen om zeker te zijn dat alle haartjes eruit zijn. ben er niet zo handig in ..
Hahahaha ik zie mijn man echt mij niet scheren... Ik doe het op gevoel, ik voel en dan scheer ik me en voel ik weer.. Op een spiegeltje werken dat lukt mij niet. Succes uiteindelijk komt het wel goed hoor