Hallo, ik heb een vraag. Tijdens mijn zwangerschap waren mijn borsten een stuk voller geworden. Twee weken geleden ben ik helemaal gestopt met de bv. Nu heb ik ontzettend slappe borsten. Daarbij had ik al niet van die grote borsten en nu is er helemaal haast niks meer van over... . Nu las ik op de LLL site dat na een aantal menstruatiecycli je borsten weer steviger worden (waardoor ze ook weer iets groter zullen zijn/lijken, hoop ik), maar als ik nou weer met de pil begin, dan heb ik niet echt menstruatiecycli. Geld dan hetzelfde??
Puck ik herken het heel erg. Na het kolven zag ik steeds mijn huid slapper worden. Nu 3 maanden na het stoppen met bv ( kolven) zijn ze nog steeds slap. Hangen valt nogal mee maar gewoon zo slap idd. Als ik een bh aan heb moet ik voorzichtig zijn dat mijn borst er niet langs glijdt ( hmmmm hoe klinkt dit nu weer hahah) Ik gebruik geen pil maar kan niet zeggen dat mijn borsten al beter aan het worden zijn hoor.
aah ja ik heb ook van die theezakjes gekregen. klopt wel wat je zei van de pil, ze zijn weer iets voller geworden, met de nadruk op iets.
In de zwangerschap hier ook van die memmen..! Geen bv gegeven, maar nu ook van die zakkies.... Mee leren leven is mijn strategie nu..!
Aaah jakkes zeg! Dat klinkt niet leuk allemaal, dat was niet wat ik wou horen, hahahahhahahahha . Nou ja.... je moet er wat voor over hebben dan maar he? Ben blij dat ik in elk geval niet de enige ben !
Jammer is dat heh linnepinneke mijne waren van te voren en voor de zwangerschap ook al goed stevig maar helaas.
ik had eerst ook geen klagen hahaha maar waarom veranderen ze zo tijdens je zwangerschap??? Je went er zo aan dat ze mooi vol en stevig zijn (meer dan normaal) en dan lever je ineens alles in... Niet eerlijk!!!
Ik denk door de spanning helaas wat erop komt hahahah. Ik merkte het al bij het kolven dat als mijn borsten leeg waren er wat huid over was ineens. Echt balen heh