Ik heb normaal altijd van die kleine bultjes rondom me tepel. Maar nu had ik afgelopen maandag pijn aan de onderkant van me linkertepel, dus ik gekeken en erin geknepen. Kwam er pus uit. Daarna ook geen last meer van gehad. Nu lees ik via google dat het waarscheinlijk iets te maken heeft met me hormonen. Zijn er meiden die dit ook hebben gehad? En hadden jullie toen een positieve test? Nou ga ik ervanuit dat het gewoon een puist was maar hoop zo dat het iets met een zwangerschap te maken heeft. Dat me hormonen lekker bezig zijn en dus die puist veroorzaakte hahaha!
Ik heb dat vaker, al een paar jaar dus ook zonder zwanger te zijn. Het is eigenlijk een stuk minder nu ik zwanger ben Heb nooit aan een dokter gevraagd wat het is, want ik schaam me dood maar ik ben dus niet de enige. Het is niet echt pus wat eruit komt bij mij, maar meer talg lijkt het. Het zijn ook maar hele kleine bultjes.
ik heb het de eerste keer gehad net na de bevalling, (dus kon het mooi aan vrouwelijke arts vragen met 6 weken check), en nu een maand of 1.5 geleden. gaat vanzelf weer weg. ben wel even blij nu die link te leggen met hormonen, was nl rond de periode dat mijn hele lichaam/cyclus geflipt was en noodgedwongen moest stoppen met pil. (zie resultaat) ja, ik stem voor hormonen!