tips misseljkheid!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sunlight, Feb 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he meiden

ik ben nu 6 weken en twee dagen zwanger en ik heb zo ontzettend last van misselijkheid de hele dag door! heeft iemand hier tips voor?
    ik ben echt ziek. als iemand hier de oplossing voor heeft wordt ik heel erg blij. ik moet niet zeuren en dat doe ik ook niet. want het is voor een goed doel. maar als er tips voor zijn waarom zou je je dan ziek en lamlendig voelen terwijl het ook anders kan hihi

ben benieuwd naar jullie reacties!

liefs

2. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

Sep 16, 2008
    410
    0
    0
    Hoi hoi,

Cola (geen light) drinken....niet teveel, maar zo nu en dan eenhalf glaasje. Hielp bij mij erg goed.

Groetjes Marieke

3. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    gewoon van die ongezonde coca cola?
    dat mag gewoon en hoeveel glaasjes is een paar?

4. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

Sep 16, 2008
    410
    0
    0
    hoi hoi,

ja hoor, die ongezonde coal, hahaha! Natuurlijk niet per liter drinken, maar iets.

Ik deed meestal 's morgens een glas in, 's middags en tegen de avond nog eentje. Een normaal formaat drinkglas. En nam ieder keer een slokje...of 2. Rustig drinken.

Kreeg het hier ook als tipje van iemand en wat was ik gelukkig dat het werkte zeg! Echt! Daarbij heb ik mijn maaltijden in kleine porties verdeeld over de dag. Daarbij moet je er voor zorgen dat je geen honger krijgt, dat werkt meestal ook niet mee voor de misselijkheid.

Groetjes

5. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Inderdaad, vooral niet hongerig worden.

Voor mij geldt trouwens dat ik 's ochtends niet moet beginnen met iets vloeibaars (cornflakes bijv), want dit komt er af en toe helemaal uit na een half uurtje. Liever dus eerst een cracker oid

6. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid

Feb 22, 2009
    235
    0
    0
    Verkoopster
    Ik had dat ook maar ik leer nu normaal te eten. smorgen yogurt en thee en dan zo steeds een broodje of iets wat ik lekker vind om maarniet te veel hongerig te worden danw ord ik misselijk en duidzelig..

7. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    oke nou ik heb mijn man al weegestuurd voor ongezonde cola hahaha. oke dus eten verdelen over de dag. nou ik zal het morgen proberen. dan is mijn eerste dag weer werken na mjn ziektewet. dus ik hoop dat het werkt dat zou echt heerlijk wezen!

liefs

8. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid

Feb 22, 2009
    235
    0
    0
    Verkoopster
    Je moet je eigen belans vinden... iedere lijf werkt anders;)

9. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja dat is ook zo maar ja als je niks weet dan kan je proberen maar dan kan je heel lang proberen nu heb ik een richtlijn. ik had ook een balans gevonden smorgens een stuk brood met thee
    en smiddag 2 stukken en bij de middag pauze 1 en savonds een beetje warm eten en yoghurt nou ineens vanaf eind week 5 heel erg ziek en werkt niks meer hoe ik eet ik wordt gewoon ziek.
    dus misschien help die tip van de cola ik zal het morgen zeker proberen! :)

liefs

10. Hoi Allemaal,

Ik ben ook heel misselijk 's morgens en 's avonds en bij mij helpt het ontbijtje op bed die ik van mijn lief krijg voordat ik opsta :) en dan de hele dag kleine beetjes eten en veel drinken en vooral zorgen dat je geen lege maag hebt, dan is de misselijkheid veel erger. Eten met je verstand zeggen we maar en je tempo even aanpassen, ben ook pas sinds maandag weer begonnen.
    liefs

11. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid

Feb 22, 2009
    235
    0
    0
    Verkoopster
    ja die cola tip probeer ik ook maar hahaha...

Misselijheid was bij mij 2 dagen weg.:). maar begint nu weer..

12. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    oh mooi kut is dat. nou ik hoop dat ik het alleen het eerste semester maar heb en daarna af ben van de misselijkheid!

13. Marije1981

Marije1981 Actief lid

Jun 21, 2008
    105
    0
    0
    Fotograaf - Fine art en trouwfotografie
    Zwolle
    Bij mij hielp een paar x diep inademen en uitzuchten maar het blijft vervelend... verder hielp eigenlijk nix :(

14. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    oh dat is niet leuk idd dat helpt ook wel maar dat helpt maar tien min en dan gaaat het weer mis. nou ja ik probeer gewoon alles en dan zie ik wel wat niet en wel werkt.
    ;)

Share This Page