Tips muren babykamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Nicky1973, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1973

    Nicky1973 Fanatiek lid

    9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Ow, oke, dat je speelt met glans en mat? Hm, nog een leuk idee om over na te denken! Dank voor de tip!:D
     
  2. Daphne B

    Daphne B Bekend lid

    26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Ik ben nog wat gaan rondneuzen of ik een voorbeeldje kon vinden op internet voor je (ik heb toch niks te doen:D) en ben nog wat plaatjes tegen gekomen waar je misschien wat mee kan:

    Grijs combineren met lichtgrijs en donkergrijs/zwart, kleine rode accenten:
    A Birds Eye View: Soothing Grey Nursery

    Grijs met wit en lichtgeel: (alleen beetje te meisjesachtig met dat decor)
    Posh Play: Grey Nursery Inspiration

    Grijs met wit en beige/naturel houtkleur en gele accenten. (wel even het ontwerp van dat bedje negeren haha)
    The Life of a Modern Housewife: Gorgeous grey nursery

    Als je op 'grijze kinderkamer' zoekt op google kom je ook nog veel plaatjes tegen waar je misschien wat mee kan ;)
     
  3. Nicky1973

    Nicky1973 Fanatiek lid

    9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Daphne, wat lief van je! Aan je banner te zien heb je wel even tijd ja, haha! Hoe voel je je? Mijn schoonzus staat ook op knappen, zijn spannende tijden!
    Vooral de laatste link vond ik erg mooi!:D
     
  4. Daphne B

    Daphne B Bekend lid

    26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Graag gedaan hoor ;)
    Ik vind het gewoon leuk, die kinderkamertjes-voorpret. Hier moet het kamertje ook nog gedaan worden, de kleine meid komt toch eerst bij ons op de kamer. Haar kamertje gaat straks nogal roze worden, daar was ik vroeger ook gek van, hopelijk is het erfelijk haha.

    En ik voel me prima hoor, dank je. Het is allemaal lichamelijk nog goed te hebben hoewel ik nu wel ongeduldig begin te worden!
    Hopelijk hoeft je schoonzus ook niet lang meer te wachten.:)
     
  5. Nicky1973

    Nicky1973 Fanatiek lid

    9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    De voorpret is idd heel erg leuk! Voor ons al weer te lang geleden. Vorig jaar niet aan de kamer begonnen, uit de combinatietest bleek dat ons kindje ziek was en zij is dood geboren met twintig weken vorig jaar. Nu kunnen we alle remmen los gooien, maar ik blijf het moeilijk vinden. We zijn vandaag naar baby en tiener geweest en babypark, 90 procent van de kamers is wit, de rest grijs of bruin. Het kamertje zoals ik hier in het topic heb geplaatst, viel een beetje tegen. Misschien dat we toch moeten terugvallen op wit, maar als je behalve de ledikant over een paar jaar de meubels nog wil gebruiken voor een knul, dan vind ik wit niet zo leuk voor een knul. Snap je?
    Fijn te horen dat je je prima voelt, en heel begrijpelijk dat je die kleine wil vast houden! Ik hoop ook voor mijn schoonzus dat het niet te lang duurt. Zij had vrijdagavond ieder uur wel een wee, de rest van het weekend niets. Sorry, is wel heel erg off topic!:)
     
  6. Daphne B

    Daphne B Bekend lid

    26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Jeetje joh, wat rottig zeg! Ik kan me voorstellen dat je je dan nog niet helemaal durft te laten gaan, zeker nu je net zo ver bent als toen. Met je zoontje is wel alles in orde?

    Gelukkig heb je nu nog even de tijd en kun je lekker neuzen in de winkels. Jammer dat het kamertje tegen viel, wit vind ik ook niet altijd leuk voor een jongen, het ligt er een beetje aan hoe stoer het ontwerp is. Misschien anders hout? Daar kun je nog alle kanten mee op, dat is wel tijdloos.

    Ik hoop voor je dat je over een paar maanden een prachtig gezond knulletje in z'n leuke kamertje kan leggen!:)
     

Deel Deze Pagina