Was het een miskraam of niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sarahhhh, 23 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Hey dames tijdje niet actief geweest hier. Maar ik had een forum gestart in juni met een foto van mijn test die toen heel licht pisitief was. Maar was die avond nog ongesteld geworden. Zou het dan een vroege miskraam zijn geweest?? Of toch iets anders. Een vaks positieve test ofzo?? Ik zit hier nu al zo lang over in. Misschien dat een van jullie het antwoord weet.

Xx

2. Louloute

Louloute Niet meer actief

hey
    wat kut :( je bent zo blij en dan stort alles in elkaar!! :(
    in het engels spreken ze dan over 'chemical pregnancy', dat is een (echte) zwangerschap die mis is gegaan voordat het een klinische zwangerschap is geworden, men spreekt over een klinische zwangerschap als het dmv een echo is bewezen.
    Vals positieve test zou ook nog kunnen, maar dat ligt dan aan de test. Hoe het streepje was, wanneer het is verschenen etc.
    hopelijk snel raak én plakker!

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Op basis van je verhaal zou ik zeggen of vals positief of een innesteling die niet goed is gegaan. ik zou het geen miskraam noemen als het voor je nod misgaat. Maar goed dat is persoonlijk natuurlijk. :)
    100% zekerheid kunnen we je hier natuurlijk niet geven. Mag ik vragen waarom je hierover inzit? Maakt het uit? Oprechte vraag hoor, geen verwijt oid.:)

4. Sarahhhh

Dankjullie voor jullie reactiee!

Louloute ik ga het even doorlezen zo. Dankjewel!! :)
    Eppo82: jaa nou iemand die ik ken is nu zwanger en ik dacht ik had even ver kunnen zijn als haar nu. En ik weet niet ik zit er gewoon mee of t echt raak was.

5. Sarahhhh

Zou ik de foto toevoegen?

Hoe moet dit eigenlijk Vanaf mijn telefoon?

6. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Wat vervelend dat je je zo naar er nog over voelt!
    Wanneer had je toen getest, voor nod? Na nod? Hoeveel dpo?

Natuurlijk mag je een foto toevoegen.
    Via meer opties en het paperclipje kan dat.

7. Sarahhhh

Als je goed kijkt zie je een tweede streepje. Was pas gestopt met de pil daar dus mn cyclus was nog niet goed geregeld. Dit was op dag 40. Weet ook verder niet wanneer ik toen mn eisprong had gehad. Meer mensen zagen het streepje ook ben benieuwd of jullie hem ook zien

Bijgevoegde bestanden:

8. Sarahhhh

Misschien is deze beter

Bijgevoegde bestanden:

9. Sarahhhh

Ik zie al dat je het hier niet ziet. Misschien moet je even naar mn andere forum gaan. Hij heet tuurders gezocht

10. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ik zie hem inderdaad hier niet, maar meid, wat doe je jezelf aan door zo in het verleden te blijven hangen. Zo zonde! Je zegt dat je er soms best mee zit, maar dit is toch alleen maar negatieve energie? Focus je op de toekomst en niet op het verleden. Je wilt toch graag zwanger worden? Focus je daar op en niet over een eventuele vroege miskraam. In mijn ogen was dat het niet, maar ieder voor zich. Een miskraam kan psychisch grote impact hebben, doe dit jezelf niet aan door dit, wat zo'n onduidelijk streepje was, te bestempelen als een miskraam!

Begrijp me niet verkeerd bedoel het echt niet lullig en zeg dit met de beste bedoelingen. Stort je op de toekomst en het positieve er van. Ik hoop voor je dat je gauw zwanger bent ;) xxx

11. Zeepje3

Zeepje3 Niet meer actief

Ik denk niet dat je een miskraam hebt gehad.

Hoop voor je dat je snel zwanger zult zijn!

12. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.839
    113
    Ik denk dat je bij een echte zwangerschap wel een duidelijkere streep zou hebben gehad op je test (ik zie niets op je test). Ik vind dan ook niet dat je dit een miskraam kunt noemen. Het komt vrij vaak voor dat de innesteling verkeerd gaat maar dat vrouwen dit niet opmerken omdat ze denken gewoon ongesteld te worden.

Ik hoop wel dat je snel zwanger bent!

13. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Hier ben ik het helemaal mee eens!
    Heel veel geluk gewenst voor de toekomst!

14. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Denk dat je idd bij een zwangerschap wel een duidelijkere streep zou moeten hebben. Denk dat je jezelf alleen maar gek maakt door zo te blijven denken. Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!

15. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Echt meid een mk is niet iets wat je mee wil maken.. Probeer dit los te laten. Waarom doe je jezelf zo'n verdriet aan.
    Het streepje op je test ( wat ik echt niet zie) is geen streep om aan een mk te denken. Gelukkig...

Deel Deze Pagina