hallo dames, bijna 4 weken geleden ben ik bevallen via een keizersnede! ik vloei nog altijd een beetje maar sinds gisteren heb ik echte ongi-pijn in mijn buik en rug, ook heb ik hoofdpijn, kan ik nu al mijn menstruatie krijgen of is mijn lichaam mij voor de gek aan het houden?
hoi, heb geen idee of dit mogelijk is maar lijkt me erg vroeg. ik ben 15 dec bevallen dmv keizersnede en ben nog niet ongesteld geweest. gr kim
Lijkt me ook vroeg: ik ben 30 november ook bevallen dmv een keizersneden en ben nog steeds niet ongesteld geworden... Kreeg op een gegeven moment ook ongi krampen (na een week of 4) maar niet ongi geweest...
@ Christy: ik denk dat de ongi pijnen die je voelt misschien naweeën zijn. Ik had deze pijnen ook kort na de bevalling (had wel geen keizersnede) en mij werd verteld dat het naweeën waren, middels de pijnen of krampen wordt de baarmoeder weer kleiner. Nogmaals weet het ook niet precies, maar dat is mij verteld.
Het maakt uit of je BV of FV geeft. Veel vrouwen worden zolang ze BV geven en er niet meer dan 5 uur tussen de voedingen zit niet ongi. Als je geen BV geeft ben je na ongeveer 4 weken weer vruchtbaar dus dan ben je weer vroeg ongi.