Tips na ontrouw

Discussie in 'De lounge' gestart door gingertjuh, 6 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Sorry een jointje roken om rustig te worden terwijl hij verslavingsgevoelig is? Wat een raar advies , en zou dan ook zeker andere hulp voor jullie beiden zoeken.

2. maria04

maria04 Niet meer actief

Ik heb geen ervaring hier mee. Maat wil jou wel sterkte wensen. Denk om jezelf en jou kindje.

Liefs maria

3. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Meis wat een heftig verhaal!

Zit in een soort van gelijke situatie. Ben er eergister achter gekomen dat mijn man 2 jaar geleden is vreemd geweest. Heb zijn Facebook gecheckt en hij heeft ook met meerdere dames heel veel contact gehad. Dit allemaal rondom dezelfde tijd.. In die 2 jaar zijn we getrouwd en hebben nu een zoontje van 8 maanden. We zijn 12 jaar samen.m

Mijn verstand zegt dat ik weg moet gaan. Mijn gevoel niet.
    Maar sta ik mijn eigen geluk niet in de weg als ik blijf? Zo gezellig is onze relatie niet op het moment.
    Hoe kan ik mezelf nu ooit nog helemaal geven aan hem?

Een schone lei krijg ik bij hem nooit meer. Alleen nog maar bij een andere man.

Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe! Want ik weet hoe je je voelt.....

4. vivvv

vivvv Actief lid

14 jun 2013
    162
    0
    16
    NULL
    NULL
    Msschien klinkt dit heel hard wat ik nu ga zeggen, maar om eerlijk te zijn:
    Hij verschuilt zich achter van alles en jij werkt daar gewoon aan mee!
    Hij zegt: ik doe het voor de afleiding. En jij neemt dan aan dat het komt door zijn verleden. Dus eigenlijk geef jij hem hierbij een excuus.
    Denk jij zo laag van jezelf? Je mag best kwaad zijn en eisen dat hij er voor jou is!!
    JIJ bent degene met een dikke buik en alles er om heen en HIJ verschuilt zich achter "afleiding". Hij heeft daar zelf voor gekozen om op die sites te gaan en contact te zoeken hoor!
    Ik zeg absoluut niet dat je hem moet dumpen. Maar wel dat jij eens flink op je strepen moet gaan staan. Jij bent ook ee man waard die voor JOU gaat en zijn vrouwtje steunt bij JULLIE zwangerschap. Zoek een goede psycholoog en geef hem de keus, vechten voor jullie en eerlijk en open zijn, ookal kwetst dat jou, of hij gaat maar iemand zoeken die wel als vuil behandeld wil worden.
    Misschien een harde mening van mij, maar dat is juist omdat ik het vreselijk vind hoe veel meiden zich zo laten kleineren... je bent veel meer waard dus vecht daar ook voor.

5. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Jeetje meis wat heftig dit. Dit soort dingen zijn altijd heftig maar als je zwanger bent al helemaal!!

Ik weet niet zo goed wat je moet doen. Ik denk dat het handig is als hij in therapie gaat of iets dergelijks. Hij valt echt van de ene verslaving in de ander en probeert alleen maar te vluchten. Dit is echt niet gezond.
    Laat hem hulp zoeken en kies even voor je rust en zelf. Ik zeg niet dat je bij hem weg moet gaan maar je moet even rustig worden en blijven voor je kleine.

Je zegt dat jullie al een hele tijd samen zijn en veel hebben overwonnen dan moet dit ook kunnen alleen ik denk niet zonder hulp.

Ik wil je heel veel sterkte wensen meis...!!

Deel Deze Pagina