Als je met de auto bent zou ik daar doen? Anders misschien invalidenpashokje bij c&a? Hoorde dat mensen daar regelmatig gaan voeden, dan kan kolven misschien ook wel, als het niet al te super druk is.
Hm oja Dan zou ik ook niet durven zeggen waar... Heb zelf handkolf en het lukt me in geval van nood ook met de hand, alleen lastig richten om op te vangen hihi. Dat ga ik doen als ik straks halve dag weg ga. Desnoods op wc en melk weggooien, heb luxe van veel melk en voorraad in vriezer.
Misschien staat hier iets tussen, even de beoordelingen lezen voor meer info: Beoordeling van een melkpunt
En anders even een prenatal opzoeken, die hebben vaak een voedingsruimte dus kolven kan vast ook 😉
Wil je de melk bewaren of weggooien? Als het is om weg te gooien kan het op elke willekeurige wc. Zo heb ik gekolfd in toiletten van de trein, restaurants, cafes, ... Als het is om te bewaren heb je een hygienische plek nodig met stromend water. Dan zijn je mogelijkheden meer beperkt. Misschien sommige gehandicaptentoiletten? Mits heel schoon, natuurlijk. En bij sommige winkels, zeker als het gericht is op baby's en kinderen, hebben ze misschien wel een plekje voor je. Bijvoorbeeld een opberghok of personeelsruimte.
Of naar de h en m, kinderafdeling. Daar is een verschoningsruimte. Weliswaar met toilet, maar wel afsluitbaar en ruim. Medewerkers vinden t geen probleem als je daar wilt kolven.
Dat melkpunt overzicht is niet echt actueel. Vend heeft nooit een melkpunt gehad. Ik heb daar 2 jaar geleden in t boorraadhok gezeten wat niet op slot kon. Maar goed v en d is niet meer in Arnhem. Dudok heb ik wel verhalen gehoord dat ze pro bv zijn.