De Bosch i-dos die wij dus hebben (had ik al benoemd) is dus automatisch dosering met vloeibaar wasmiddel, maar je kan ook handmatig vullen met poeder of ander wasmiddel. Met de 9 kg kan ik van 3 bedden (4 personen) de hoeslakens, kussenslopen en dekbedovertrekken in 1 keer wassen. En mijn man werkt in een werkplaats met veel zwarte troep en periodes in het loonwerk met vaak gras of zand echt overal in de kleren. Dit krijgt de wasmachine er 'gewoon' uit.
Wij hebben ook al ruim 5 jaar een Samsung Ecobubble voor 8 kilo. En ook nog een droogfunctie erop. Nog nooit iets aan gehad, wast perfect, schoon en stil. Maar misschien hebben wij dan geluk...
Ik heb ook al ruim 9 jaar een Samsung, ook nooit iets mee gehad, prima ding. Maar misschien heb ik ook geluk.
We hebben sinds kort een Haier. Tot nu toe heel tevreden over. Schoon, goede centrifuge, 9 kilo, geen koolborstels, heel stil en niet al te duur. https://www.coolblue.nl/product/812301/haier-hw90-b14636.html
Wij zijn na onze oude Siemens ook voor een Bosch gegaan (zelfde merk dacht ik). Echt fijne machine, maar de nieuwe is dus echt ook veel stiller. Heel fijn.
Hier een wasmachine van Samsung eco gehad en deze is maar kort mee gegaan. Deze zou ik ook zeker afraden. We hebben nu een aeg 9 kilo, hiervan hadden we de droger en ik wilde graag dezelfde uitstraling bevalt tot nu toe heel goed maar ik heb hem pas een kleine maand
Ik heb nu een nieuwer model van samsung en die deur is echt k*t. Als de machine uitgaat dan gaat die weer op slot dus dan moet ik weer even de aanknop indrukken en machine openen. Als ik die dan weer uitzet dan heb ik soms geluk dat ik de deur weer kan openen om er een lading was in te doen. Anders moet ik de machine ook weer even aanzetten. Even ter info ik woon in uk en bij alle stopcontacten in huis zit een schakelaar om toevoer te stoppen. Eenmaal klaar met een aparaat dat eigenlijk altijd in het stopcontact zit zet ik dus altijd de schakelaar uit. Enkel bij tv en pc van de kinderen doen we dat niet omdat we niet willen dat ze te veel met schakelaars gaan klooien en dan bijvoorbeeld voor de grap de schakelaar van de koelkast/vriezer uitzetten.
Dit is exact wat een verkoper tegen ons zei, en beeldschermen zijn ze ook goed in. Wij zijn voor een siemens gegaan en kregen 2+5 jaar extra garantie. Onze AEG hiervoor had het 12 jaar gedaan! Als je naar de sites gaat van dit soort merken hebben ze de acties vermeld staan, dat was voor ons de reden om voor siemens te gaan.
Hier ook een samsung eco bubble. Inmiddels 8 jaar oud en 2 (kleine) reparaties gehad. Vind vooral de herrie vervelend, die die maakt.
Wij hebben ook een haier. Echt heel tevreden over. Ik was wat huiverig, omdat ik het merk niet kende. Maar kreeg hele goede recensies, en kwam qua prijs/kwaliteit het beste uit. Hiervoor een Samsung, wat een verschrikkelijke machine was dat.