AAAh pissig!

Discussie in 'De lounge' gestart door DeBJjJ, 15 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    Nieuwe magnatron bestelt omdat de oude kapot is , krijg ik me magnetron binnen , doos open , lijkt het **** of ie van de flat is gegooid zoon deuk , bel ik de B.Ol. com op komen ze hem halen , dan krijg ik me geld pas terug , en dit kan allemaal wel 2 weken duren , terwijl ik hem echt nodig heb! ,

Verdikkie ik ben pissig! moest het even van me afschrijven!

2. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    Dat is wel balen !

Maar ik kan me niet voorstellen dat je hem echt echt nodig hebt.
    Alles dat je in de magnetron doet kan ook in de oven of op het fornuis.

3. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    nouja meer in de zin dit gaat me nog meer tijd van de weinige tijd kosten die ik al niet eens heb :(

4. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Balen zeg! Waarom krijg je dan je geld terug? Kunnen ze hem niet omruilen voor een nieuwe?

5. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Eens met bovenstaande.

6. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal

ja dat was dus ook wat ik tegen die meneer zij , hij zij dat het zo niet werkte dat ik me geld terug kreeg en daarna een nieuwe weer op de site kon bestellen , nou ik had al een piep humeur , dus ik ben nergens tegen ingegaan voor ik uit me slof schoot ;)

7. Aurora2013

bestelling
    Naar de klantenservice homepage

Bestelling ruilen
    Kan ik mijn artikel ruilen?
    Hoe kan ik mijn artikel vervangen?

U meldt het artikel binnen 30 dagen na ontvangst retour in uw account en kiest daarbij de optie die voor uw artikel van toepassing is:
    Defect
    Beschadigd
    Incompleet artikel
    Daarna kiest u voor de optie omruilen voor vervangend artikel. Vervolgens stuurt u het artikel retour. Wij sturen het nieuwe artikel naar u toe zodra wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen.

Ik lees het anders op de site...

8. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal

ja maar goed , de site kan zoveel zeggen ik heb telefonisch contact met hun der over gehad , en het was echt niet mogelijk... kan het moelijk forceren?

9. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik zou het via de site doen, werkt vaak veel sneller en beter bij bol.com dus als de sodemieter retour melden, opsturen heb je als het goed is deze week nog een nieuwe! Anders zeker volgende week.

10. Aurora2013

Precies. Kijk je moet het helemaal zelf weten natuurlijk, maar ik haal er op de site niet uit dat je opnieuw moet bestellen en dat je dan 2 weken moet wachten tot je je geld terug krijgt.

Je gaat akkoord met de algemene voorwaarden en als die zo op de site staan, of althans, onder het kopje "klantenservice" zou ik ervan uit gaan dat ze die service moeten bieden. Wat iemand aan de telefoon ook zegt.

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Waarvoor heb je heel snel een magnetron nodig dan? Heb je nog geen keuken verder?

12. Ranja

Ranja Actief lid

11 aug 2009
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook voorgehad. Via de site geruild en een nieuwe besteld maar die moet je dus nog een keer betalen. Achteraf krijg je geld terug maar dat duurt wel een tijdje. Ik vind dat niet echt ruilen hoor ook lijkt het alsof het mogelijk is via de site. Wat je eigenlijk doet is retour sturen en een nieuwe bestellen. Op je geld moet je sowieso wachten dus.

13. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal

alles valt hier zowat van ellende uit elkaar zijn hier sinds november komen wonen en nog niet alles is op orde :)

Deel Deze Pagina