Nieuwe magnatron bestelt omdat de oude kapot is , krijg ik me magnetron binnen , doos open , lijkt het **** of ie van de flat is gegooid zoon deuk , bel ik de B.Ol. com op komen ze hem halen , dan krijg ik me geld pas terug , en dit kan allemaal wel 2 weken duren , terwijl ik hem echt nodig heb! , Verdikkie ik ben pissig! moest het even van me afschrijven!
Dat is wel balen ! Maar ik kan me niet voorstellen dat je hem echt echt nodig hebt. Alles dat je in de magnetron doet kan ook in de oven of op het fornuis.
ja dat was dus ook wat ik tegen die meneer zij , hij zij dat het zo niet werkte dat ik me geld terug kreeg en daarna een nieuwe weer op de site kon bestellen , nou ik had al een piep humeur , dus ik ben nergens tegen ingegaan voor ik uit me slof schoot
bestelling Naar de klantenservice homepage Bestelling ruilen Kan ik mijn artikel ruilen? Hoe kan ik mijn artikel vervangen? U meldt het artikel binnen 30 dagen na ontvangst retour in uw account en kiest daarbij de optie die voor uw artikel van toepassing is: Defect Beschadigd Incompleet artikel Daarna kiest u voor de optie omruilen voor vervangend artikel. Vervolgens stuurt u het artikel retour. Wij sturen het nieuwe artikel naar u toe zodra wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen. Ik lees het anders op de site...
ja maar goed , de site kan zoveel zeggen ik heb telefonisch contact met hun der over gehad , en het was echt niet mogelijk... kan het moelijk forceren?
Ik zou het via de site doen, werkt vaak veel sneller en beter bij bol.com dus als de sodemieter retour melden, opsturen heb je als het goed is deze week nog een nieuwe! Anders zeker volgende week.
Precies. Kijk je moet het helemaal zelf weten natuurlijk, maar ik haal er op de site niet uit dat je opnieuw moet bestellen en dat je dan 2 weken moet wachten tot je je geld terug krijgt. Je gaat akkoord met de algemene voorwaarden en als die zo op de site staan, of althans, onder het kopje "klantenservice" zou ik ervan uit gaan dat ze die service moeten bieden. Wat iemand aan de telefoon ook zegt.
Ik heb het ook voorgehad. Via de site geruild en een nieuwe besteld maar die moet je dus nog een keer betalen. Achteraf krijg je geld terug maar dat duurt wel een tijdje. Ik vind dat niet echt ruilen hoor ook lijkt het alsof het mogelijk is via de site. Wat je eigenlijk doet is retour sturen en een nieuwe bestellen. Op je geld moet je sowieso wachten dus.
alles valt hier zowat van ellende uit elkaar zijn hier sinds november komen wonen en nog niet alles is op orde