Hallo allemaal, Ik ben nog steeds zoekende naar een goede fles om mijn dochter pap in te geven. Ik gebruik de Dr Brown fles maar met pap erin komt er niks uit en zonder het blauwe ventiel met speen nummer drie gaat het veels te vlug. Dan is de fles binnen drie minuten op en begint mijn dochter te huilen omdat ze de denkt nog honger te hebben. Difrax is de m te langzaam en de L te snel, Avent gaat ook te snel. Iemand tips?
Wij gebruiken dr dr browns fles voor de melk. En een goedkopen van het kruidvat of etos voor de pap. Een grote speen op de dr brown werkt niet met pap, dan raakt het ventiel verstopt. (hier tenminste wel)
Bedoel je melk met rijstebloem of echt pap? Het eerste ging hier namelijk wel gewoon door het ventiel, mits het niet té dik aangemaakt was. Moest wel tijdens het drinken de fles zo nu en dan wat draaien om de melk door het ventiel te laten stromen. Als je echt pap geeft zou ik je aanraden om het gewoon met een lepeltje uit een bordje te geven, veel beter voor de mondmotoriek en zo oefen je het eten met een lepeltje ook meteen.
melk met dr brown pap met difrax S fles met 3 standen speen en dan stand 3 gebruiken. Doet ze.ongeveer 5 min over dat is wel goed.
Dr Brown zonder ventiel voor de pap en een zelf gesneden y-speen Ik geef pap zo dik als op een bordje, vind de fles gewoon makkelijker en fijner
Gebruik de avent natural met speen 2 voor pap gaatje iets groter gemaakt. Gaat perfect ongeveer 15 minuten doet mijn zoontje over de fles
Ik denk dat het voor ieder veerschillend is, maar de Avent vond ik ideaal. Maar dan wel met de 123 papspeen (niet de Y-speen. Die gaat te snel) Het handige aan de 123 speen is dat je hem kan draaien omdat ie 3 standen heeft. Standje 3 is dus iets groter dan stand 1
Hier de difrax fles met 1-2-3 speen, werkt prima! Hadden hetzelfde probleem, m kwam niks uit en l ging veel te snel. Vriend vindt de speen alleen verschrikkelijk, maar die heeft gewoon geen geduld (en snapt de speen niet haha)
Pap kan je zonder ventiel met een pap speen van eigen merk Etos geven. Werkte hier prima. Alleen is mijn dochter niet zo gek op pap. Rijstebloem was dat.
Ik gebruik de speentjes van difrax. Volgens mij is het maat m, heeft een groot gat. Flesjes zijn van Medela. Ik geeft een fles met 200 water, 6 scheppen melk en 6/7 scheppen pap. Gaat er makkelijk door.