Pfff ... moet om half 12 lessen. Het is mijn 2e les en de zenuwen gieren me in ene door de keel ondanks dat het de vorige keer best oke ging. Hadden jullie dat ook met lessen? Voel me zo'n nerd en door die zenuwen denk ik dat ik het nooit ga halen haah
Heel herkenbaar! Ik was elke keer super onzeker. Uiteindelijk wel 45 lessen nodig gehad voor ik er vooral mentaal klaar voor was. Toen wel in 1x geslaagd! Ik kan je wel aanraden om de tussentijdse toets te doen. Dat vond ik een prettige voorbereiding op het echte examen. Succes met je rijles!
Ik heb vandaag ook rijles, de zesde. Ik had eigenlijk alleen de eerste keer zenuwen, maar ik vond het echt super leuk. Veel succes in ieder geval!
Ik had elke keer de zenuwen, kreeg ook de zenuwen van die instructeur met zijn flauwe grappen en gezeik (hij was wel heel goed hoor, maar niet mijn type). Was ook wel een motivatie met mijn examen, ik móest slagen, ik haatte die rijlessen. Met resultaat, was in 1 keer geslaagd. Rij sindsdien dagelijks en met veel plezier hoor! Succes, bij mij werden de zenuwen dus niet minder tijdens de lessen, maar daarna verdwenen ze als sneeuw voor de zon.