haha grappig, wij wonen zelf in Gemert (elsendorp) maar zijn bezig met verbouwen want we willen binnen 2 maanden verhuizen namelijk..
Gemert vind ik zelf erg leuk om te winkelen, net zoals Uden. We zouden er graag zelf willen wonen, maar ja de werkgelegenheid voor mijn ons ligt in de Randstad
ja Uden is idd erg leuk (vind ik zel wat leuker als Helmond maar minder betaalbaar daar de huizen) Wij komen oorspronkelijk uit Spijkenisse (rotterdam) en zijn hier verhuisd voor het werk hahaha
Geluksvogeltje Wij zitten met het omgekeerde probleem, helaas. Ik zal voortaan opletten op een mama die haar kindjes Dean en Miley noemt.
Hoi Vanesje, Thijs is om 00.49 geboren. Ik vind het ook grappig om te weten. Je bent de eerste die ik tegenkom met een evenoud (jong) kindje. Maar na hoelang zwangerschap ben jij bevallen? (Ben ik weer nieuwsgierig naar) Thijs is met 37w1d geboren.
Julius is geboren met 39w en 1 dag. Is maar goed ook want Olivier is van 30 april dus anders kwam het wel heeel dicht bij dezelfde verjaardag