Valentijnsdag

Discussion in 'De lounge' started by ratatosk, Jan 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Mijn vriend is de beste man die ik kon treffen. Hij heeft een hart van goud maar laat niet over zich heenlopen. Doet alles voor me, lacht met me, huilt met me, deelt zijn gevoelens met me en wil de mijne ook delen. Ik zou hem eens extra in de watten willen leggen maar vind het moeilijk om echt iets leuks te bedenken.
    Of nouja, ik kan genoeg bedenken, maar ik heb weinig te besteden en dus geen geld voor een nachtje weg of iets dergelijks.
    Uit eten in ons eigen huis vind ik een beetje cheesy.. ik kan wel wat tips gebruiken dus!

2. El1983

El1983 Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    3,561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Kijk eens op vakantieveilingen of groupon, daar hebben ze leuke aanbiedingen voor etentjes, of voor een avondje toch in een hotel ;)

3. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

Jul 22, 2011
    2,115
    222
    63
    een lekker luchtje, vindt hij vast leuk

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Herkenbaar.

En de mijne houdt niet van luchtjes boeken films etc..
    Dus daar hoef ik hem ook geen plezier mee te doen hahaha.

5. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Een etentje (ook van vakantieveilingen) en een luchtje oid zijn echt te duur. Niet dat hij het niet waard is hoor maar ik heb het gewoon niet.
    Er moet toch ook wat te bedenken zijn wat vrijwel niks kost maar toch laat zien hoe belangrijk hij voor me is? Ik kom zelf echt niet verder dan het huis inrichten met kaarsjes en lekker voor hem te koken. En dat vind ik een beetje cheesy :p Maar misschien kan ik er een leuke draai aan geven, op de een of andere manier..

6. Wat mijn man een keer heeft gedaan:

Mij mee genomen naar de plek waar hij me ook ten huwelijk heeft gevraagd.. Stokbroodje en kruidenboter mee, kleedje mee, wijntje.. Gezellig samen gezeten daar..

Dat is momenteel natuurlijk te koud..

Maar wat je ook zou kunnen doen:

Kleedje op bed, allemaal kaarsjes aan.. Stokbroodje, kruidenboter, wijntje, lekkere hapjes.. Gewoon gezellig..

7. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Mijn vriend kan ik blij maken met een PS3 spel, lol.
    We doen eigenlijk niet zo aan valentijn. Behalve toen hij uitgezonden was, kreeg ik een bos met 100 rode rozen.

Op vakantieveilingen kun je misschien goedkoop een weekendje of nachtje weg scoren.. :)

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wij vieren 2 dagen ervoor ons samen zijn dus hier doen we het niet echt.. Ik kook gewoon een lekkere maaltijd die hij graag wil, zet een biertje koud en krab zn rug:D Haha dan is mijn vent happy;)

Huur je een leuke film, kaartje erop. Wat lekkers op tafel..

9. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Een pot met allemaal hartjes van papier erin en op elk hartje zetten waarom hij zo speciaal voor jou is?

Klein meeneem formaat fotoboekje met bijzondere foto's.

10. Talvi

Talvi Niet meer actief

Mijn zusje maakt mooie Valentijnspakketjes. Je mag me pb-en als je (of iemand anders) interesse hebt :)

11. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Wat houden die pakketjes in?

12. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

Jan 19, 2014
    1,832
    35
    48
    Utrecht
    en wat als je nou het huis vol kaarsjes zet, lekker muziekje aan en je voor hem kookt in sexy outfit? :D of een zusters pakje ofzo :D kunnen jullie vast om lachen :)

13. Niekske78

Niekske78 Actief lid

Nov 18, 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL

Goed plan! Kost bijna. Niks en wel erg gezellig!

Wat dat betreft ben ik niet zo creatief hoor... Ik zou gewoon allemaal lekkere tapas maken, glaasje bubbels er bij en een leuke film of zo... Misschien heb je tegen die tijd wel lekke valentijns-hapjes in de vorm van hartjes of zo... Of in de kleur rood.

14. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Ik zou het doen hoor hahaha echt waar maar ik ben extreem hoogzwanger! *ziet het al voor zich*

15. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    Wij zijn ook niet zo van het romantisch koken en zo.
    Daarom bestellen we eens in de zoveel tijd een bak spare ribs, flesje bier er bij en een bak ben & Jerry's met 2 lepels.
    We eten dan in bed, film erop en vaak komt er nog even een drank spelletje in ons op met wat lekkere shotjes.
    Ach en om het toch nog een klein beetje een romantisch tintje te geven zet ik nog wat kaarsjes voor de letters LOVE op onze kamer wat wel een leuk effect geeft. :D

16. Talvi

Talvi Niet meer actief

Je bespreekt met haar jouw wensen, ideeën en tips en dan stelt ze voor €12 een pakketje samen. Je kunt dus aangeven wat je wel en niet wilt en wat je leuk lijkt. Ze is erg creatief dus ze weet altijd iets leuks te maken.Ze gaat in april 2 weken naar Oekraïne om daar voor te lezen aan kinderen, daar is deze 'actie' ook voor.

Share This Page