Op 21 april heb ik een afspraak staan bij een bedrijfsarts.. Wat kan ik verwachten op die afspraak.. Ik neem aan dat ze al wel de reden van mn verzuim weten en daar t met mij over gaan hebben.. Geven ze je t gevoel dat je, ondanks je klachten ( bij mij van psychische aard) toch maar weer moet werken of valt dat wel mee?
je krijgt gewoon een gesprek en daarin praat je over je problemen en het is ook aan jou om te zeggen hoe je je voelt en of je in staat ben om te gaan werken.... ze verwachten wel inzet om je ziek zijn zo spoedig mogelijk te beeindigen.... neem evt ook medicatie mee die je slikt... en evt iets om te laten zien dat je bij een psych loopt.... en wees vooral eerlijk........ ik heb ook eens bij een bedrijfsarts zitten huilen omdat het echt niet meer ging.... en daar kijkt hij heus niet gek van op.... en verder zie die persoon gewoon als mens! kijk er niet tegen op! het is maar een mens een arts die zijn werk doet.... hij kijkt alleen hoe het met je gaat en of je evt in staat ben om te werken...
Ik ben er ook eens geweest vanwege psychische klachten... Deed wel mijn eigen uren vervangend werk... die man was zo makkelijk, hij zei steeds gaat het goed zo? dan laten we het voorlopig zo. Dat ik wel eens dacht; nu snap ik wel eens dat collega's maanden weg blijven die man deed er niets aan Wees eerlijk, vertel wat je hebt en dan zoeken jullie samen naar een oplossing!