Ja hoor! Hebben wij gedaan in 2009 met een huurauto. We zijn van Marrakech naar Essaouira (aan de kust) gereden en daarna door naar Casablanca.
Dat is goed om te lezen! Het is namelijk veel goedkoper om naar Marrakech te vliegen en daar een auto te huren. Dan dat we naar Casablanca vliegen
Ja hoor is goed te doen! Wat ga je in Casablanca doen? Ik vond het namelijk helemaal geen mooie stad.
Het is de bedoeling dat we daar een paar dagen doorbrengen met mijn schoonfamilie, die komen daar vanuit Sudan. En die wouden graag naar Casablanca. Is Marrakech een mooiere stad?
Ja ik vind Marrakech wel mooier. Maar misschien was ik gewoon niet in het ´mooie´ gedeelte van Casablanca, ik ben er ook maar een nacht geweest. De Hassan II Moskee van Casablanca is wel heel mooi!
Nou als Marrakech al mooier is, hoef ik niet meer naar Casablanca.. Was leuk voor even, maar was zo blij weer naar huis te gaan!
Casablanca is inderdaad niet echt de moeite waard om te sightseeien ofzo. Alleen de moskee dan. Marrakech is.. tja wat moet ik ervan zeggen. Heel toeristisch. Ik ben er na 2 dagen gillend weggerend, ik vond het zo níet Marokkaans, zo nep allemaal.. wel mooie gebouwen enzo maar de hele sfeer vond ik niks. Essaouira is wel een aanrader!
Oh te toeristisch vind ik ook niks. Ik zie wel wat het word, we zouden het vanavond horen het belangrijkste is dat we samen zijn met de familie. Ik heb mijn schoonfamilie namelijk al 6 jaar niet meer gezien! En het word voor hun dus ook de eerste keer dat ze hun kleindochter zien.
Heb wel van iemand gehoord dat je in casablanca ergen bij t strand soort hippi tentjes had leuk om te eten of chillen of dansen heb dat zelf niet fezien was er maar een dag